تنها مدیران بی کفایت و آدمهای بیسواد که راس کار هستند باعث فشار گلوی نه تنها تهران بلکه ایران هستند ، چه کسانی استفاده از ماشینهای فرسوده را مجاز کرده ؟ چه کسانی استفاده از مازوت را مجاز کرده ؟
همه عوامل نقش دارند چه مردم چه مسولان چه خودروها چه کارخانجات دودزا چه نیروگاهها چه بنزین و چه گازوییل بی کیفیت و چه خودروهای سنگین آلوده و چه نبود حمل و نقل و خودروهای پاک برقی چه بیخیالی و بی فکری نمایندگان و مسولان و وزارت نفت و.....
آنچه مهم نیست سلامت مردم است و بیخیالی مسولان در وارد نکردن دهها میلیونی خودروهای برقی به کشور و بخاطر تولید خودروهای بی کیفیت و نداشتن قطبهای خودروسازی تمام برقی
راهکار اصلی همان تقسیم پایتخت با سه قسمت تهران غربی و شرقی و مرکزی است و خارج کردن کارخانجات از محدوده شهرها و حرکت بسمت خودروهای پاک برقی و نیروگاههای بادی و خورشیدی
مقصر نه خودرو هست و نه بنزین و .... . اگه از مسولین مربوطه بپرسید نه بنزین مشکل دارد و نه خودرو . هم از بنزین استاندارد که دارند تولید می کنند دفاع می کنند و هم از خودروهای تولید داخل که استاندارد ۸۵ گانه ای دارد که خودروهای خارجی ندارند. از نطر اونها مقصر اصلی مردمی هستند که فرهنگ مصرف ندارند و بی رویه مصرف می کنند.
کشوری که با اینهمه سرمایه باید خودروهای با کيفيت سوار شوند ولی دزدی و انحصاری ایرانخودرو و سایپا باعث شدند هرروز با کیفیت پایینتر وقیمتر بالاتر بازار را در دست بگیرند.
این دو شرکت تعطیل بشوند متوجه خواهید شد کشور چه پیشرفتی خواهد کرد.
التماس کمی وجدان و تفکر
این دو شرکت تعطیل بشوند متوجه خواهید شد کشور چه پیشرفتی خواهد کرد.
التماس کمی وجدان و تفکر