بزرگوار وقتی خدمات عمومی ارزان ندارید برای مثال . اتوبوس برقی. گازی . تاکسی برقی .گازی . موتور برقی گازی . دوچرخه . عمومی ندارید تو مرکز استان جاهای شلوغ نیست . چطور انتظار دارید مردم ماشین نخرن حالا پراید شده ۳۰۰ ... حقوق کارگری ۱۰ تومان ... این چه حرفیه ... سردار بیا واسه مردم یکی یه ماشین ارزون برقی ۲۰ تومانی بساز بعد مردم همه ماشین هاشون رو میدن بهت اسقات کنی
خودرو ساز با پشتیبانی دولت مردمی. میگه خودرو خودت رو بیا مفت بده اسقاط کن و ۸میلیون فقط پول لاشه رو بگیر بعدش ثبت نام و قرعه کشی و عمری تو نوبت بیا پول کامل با قیمت روز یکدستگاه از آشغالهای مونتاژی بهت بدم مثلا پراید ۱۳۰میلیونی خودت رو بده بیا تیبا بهت بدم ۳۲۰ میلیون.. اسمش هم گذاشتن طرح جایگزینی..عجب انصاف و عدالتی دارید شما مسلمانهای مومن مردم دوست
خودروهای ایرانی بعد از ده سال کار یا ۳۰۰ هزارتا کارکرد همه فرسوده هستند و نیاز به تعمیرات اساسی دارند و خریدن اونها آفتابه خرج لحیم است و خریدار هر روز باید داخل انواع تعمیرگاهها سرگردان باشد
طرف تمام زندگی و طلا و سرمایه ش رو داده یه ماشین مدل پایین تا خانوادشون اینور اونور ببره یا دو ریال پول برا خانوادش در بیاره، حالا با چه منطق و عدالتی میخوای بزنی تو سرش و ماشینشو با یک پنجم قیمت بازار اسقاط کنی؟؟؟؟
سردار عزیز، کی بدش میاد که همیشه خودرو نو سوار بشه. این رو به مسولیت بگید که باعث و بانی فرسوده بودن خودرو های داخل کشور هستند. وقتی بازار انحصاری و قطره چکانی خودروهای نجومی بی کیفیت داخل کشور الزامی به رعایت استاندارد های جهانی در خود نمی بیند ما چگونه میتونیم جهانی بیاندیشیم. اگه جامعه هدف طرح شما فقط مردم هستند نتیجه چیزی جز ایجاد مشکل برای مردم و بی وسیله کردن تعداد زیادی از مردم نتیجه دیگری نخواهد داشت.
سن فرسودگی چقدر باشد مهم نیست / مکانیسم اجرایی و ابعاد اقتصادی آن مهم است
و ضمانت اجرایی این اقدام را موجب میشود !!!!