عزیز اتفاقا این یک مورد رو درست گفت
کدوم رقابت رنج های قیمت مختلف بخاطر انخصار قبضه کردند و الان ۲۰ سال انحصار است کرمان و مدیران موتور طراحی کردند یا ایرانخودرو
اینا همه مونتاژ کار هستند
رقابت وقتی است مثلا میتسوبیشی بدون دخالت اینها اینجا کارخانه بزند و اینها بتونن با اون رقابت کنند
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
این در صورتی هست که 37 شرکت مستقل باشن و واردات هم باشه، الان این 37 شرکت چون بعضا هیئت مدیره یکسان دارند و واردات هم نیست به صورت توافقی بازار رو بالا نگه میدارن هرکس هم حرف بزنه میگن 37 تا شرکت هست انحصاری هم وجود نداره.
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
اتقاقا عقلش از تو بیشتر ، برای جیب خودش داره حرف میزنه نه مردم
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
شرکت خودرو سازی در واقع شرکت هایی هستند که ارز دولتی را بنام ساخت خودرو گرفته و از واردات خودرو سود میبرند. در واقع شرکت هایی ایجاد میکنند بنام تولید ولی در اصل واردات با ارز دولتی و فروش قانونی در بازار ازاد به قیمت سه برابر
علیرضا
۱۶:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
از وقتی شرکتها زیاد شده کیفیتها 50 درصد افت کرده هم از نظر بدنه و هم از نظر موتوری. چیزی که عیان است و همه میبینیم
خوب هرچی شرکت بیشتر باشه رقابت تو افزایش کیفیت و کاهش قیمت بیشتر میشه
کدوم رقابت رنج های قیمت مختلف بخاطر انخصار قبضه کردند و الان ۲۰ سال انحصار است کرمان و مدیران موتور طراحی کردند یا ایرانخودرو
اینا همه مونتاژ کار هستند
رقابت وقتی است مثلا میتسوبیشی بدون دخالت اینها اینجا کارخانه بزند و اینها بتونن با اون رقابت کنند