به نظرمن واکثریت مردم منطقه این کاربدون هیچ کارشناسی انجام شده وچنان گره ی ترافیکی ایجادکرده که باعث تعجب همه شده چون هرشخص عاقلی بادیدن این حجم اتوموبیل وعرض کمی که برای خودروهادرنظرگرفته شده، پی به اشتباه محض بودن این طرح می برد. واقعا متاسفم.
فکرکنم با بلوک زنها وجدول سازها و ونصاب دوربینی ها یه زدو بندی کردن نتیجه اذیت کردن مردم تهش انگار واسه کسی مهم نیست مردم این جوری بدتر عذاب میکشن خوبید من یه پزشک خوب سراغ دارم اسمش پرفسور سمعیی هست بی ادبی نباشه بلا نسبت خودتون رویه نشونی بدین
جالبه کل استان از این طرح وحرکت کسی راضی نیست ولی دوستان به زور دارن اجرا میکنن چه کسانی پشت این طرح ها وکارها هستن وبازهم جالبه که جاده ای که سالم هست رو دارن ۳ بار در عرض ۶ ماه ۳ بار آسفالت کردن ولی همون جاده اون جایی که چند سال هست خرابه رو هنوز آسفالت نکردن نمونه جاده قزلحصار
فرض کن از اتوبوس پیاده شدی مردم از کجا میخوان رد بشن از عرض خیابان خیابانی که کلا یک لاین توش مونده با اجرای این طرح بعد میگن ترافیک شده بیشتر ترافیکهای رو یا دولت یا شهر داری توش دخیل هستن مردم ۳۰ درصد تاثیر گذار هستن شهر داری که با یه فلافلی هم زدوبند میکنه وتو خیابان اصلی اجازه میده بساط کنه وکرایه رو بگیره واسش مهم نیست ترافیک ایجاد بشه یا نه لپ کلام این قصه هارو همه میدونن باعث کیا هستن وچه ارگانهایی ولی بازهم دست به دست هم میدن بخاطر همه چیز رو ماسمالی کنن
با پول بیت المال واسه خودشون کاسبی راه انداختن افتضاح ترین طرحی که دارن اجرا میکنن هنوز راه نیفتاده ببین چه خبر شده طرحی که ۱۰۰ درصد به ضرر کاسبهای بهشتی وکل کرج چون کل کرج بیشتر رفت وآمد ها یا از اتوبان هست یا از داخل بهشتی
سلام
خیابان بهشتی ، یکی از پرترافیک ترین خیابان ها در پیک رفت و آمد هست که با نصف شدن خیابان باعث ترافیک بیشتر و آلودگی بیشتر هوای کرج خواهد شد بهتر بود هزینه های صرف شده را جهت تکمیل مترو میکردید که از سال ۹۰ وعده آنرا میدهید .
سر تا ته کرج چقدر بود که نیاز به مترو و بی ار تی داشته باشه.
هر کاری میکنن فقط عذاب مردم رو بیشتر میکنه. اینهمه هزینه و بودجه اضافه کسی هم نیست رسیدگی کنه.
واقعا طرح مسخره ایه .نه تنها این طرح همه طرح ها
اینهمه هزینه کردن همه جای کرج رو کندن . از میدان جمهوری و فلکه اول تا خیابان شهید بهشتی. یک مشت طرح بیفایده که با چهار تا چراغ قرمز حل میشد . بستن خیابان ششم اشتراکی از مسخره ترینهاس.
جای این هزینه ها که فقط برای اصراف بودجه و پر کردن جیب کارفرماهاست کاش چهار تا مدرسه و بیمارستان میساختند که مردم از صبح تا شب برای یه دکتر ساده اسیر بیمارستانهای دولتی نباشند .
هر جا که ایستگاه هست خیابون کم عرض شده .خیابان بهشتی در محل خیابان بیمارستان رجایی همیشه ترافیک سنگینی داشت حالا تصور کنید ترافیک سنگین تر رو با حجم بالای عابرین و مسافرین اتوبوس.بگذریم از اینکه چقدر درخت در حد فاصل میدان سپاه تا دهقان ویلای اول رو قطع کردند. ایستگاه ۴۵ متر گلشهر با بهشتی رو دقیقا سر چهارراه و پشت خط ایست عابر ساخته اند.یعنی فاجعه
مشکل ترافیک فقط با زیر گذر و رو گذر حل میشه. اکثر ترافیکهای کرج بخاطر تقاطع هاست. کاش بجای این طرح مشکل تقاطع گلشهر و شهید بهشتی رو حل می کردید. البته که شهر دار محترم کرج جناب کیانی انسانی پاک درست و زحمت کش هستن
این طرح فقط باعث ترافیک شده ، سرو ته کرج تو بدترین حالت بیست دقیقه مسیر بود آخه بی آرتی میخواست چیکار بزرگوار؟ یه شاهراه اصلی رو باریک کردن چهل و پنج دقیقه ترافیک ساختن ، نه کارشناسی پشتشه نه رضایت شهروندی ،احتمالا کلی هم بودجه بابتش گرفتن هاپولی کردن
خیابان بهشتی ، یکی از پرترافیک ترین خیابان ها در پیک رفت و آمد هست که با نصف شدن خیابان باعث ترافیک بیشتر و آلودگی بیشتر هوای کرج خواهد شد بهتر بود هزینه های صرف شده را جهت تکمیل مترو میکردید که از سال ۹۰ وعده آنرا میدهید .
هر کاری میکنن فقط عذاب مردم رو بیشتر میکنه. اینهمه هزینه و بودجه اضافه کسی هم نیست رسیدگی کنه.
اینهمه هزینه کردن همه جای کرج رو کندن . از میدان جمهوری و فلکه اول تا خیابان شهید بهشتی. یک مشت طرح بیفایده که با چهار تا چراغ قرمز حل میشد . بستن خیابان ششم اشتراکی از مسخره ترینهاس.
جای این هزینه ها که فقط برای اصراف بودجه و پر کردن جیب کارفرماهاست کاش چهار تا مدرسه و بیمارستان میساختند که مردم از صبح تا شب برای یه دکتر ساده اسیر بیمارستانهای دولتی نباشند .
فقط ترافیک بیشتر شده