نماینده محترم مردم [نام شهر] در مجلس شورای اسلامی
جناب آقای / سرکار خانم [نام نماینده]
با سلام و احترام،
اینجانب [نام شما]، یکی از شهروندان و خریداران خودرو از شرکت سایپا، از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در تاریخ [تاریخ ثبتنام] اقدام به ثبتنام و خرید یک دستگاه شاهین G نمودم. بر اساس قرارداد، موعد تحویل این خودرو زمستان ۱۴۰۳ تعیین شده بود، اما اخیراً شرکت سایپا بدون اطلاعرسانی شفاف و برخلاف تعهدات خود، موعد تحویل را به مهر ۱۴۰۴ تغییر داده و امتیاز بنده را بدون دلیل موجه لغو کرده است.
این اقدام سایپا نقض حقوق مصرفکننده و بدعهدی آشکار در قرارداد است. متأسفانه، علیرغم پیگیریهای متعدد از طریق سامانههای رسمی و تماس با شرکت، تاکنون پاسخی شفاف و راهکاری برای حل این مشکل دریافت نکردهام. در شرایط اقتصادی کنونی، چنین تأخیرهایی نهتنها موجب ضرر مالی، بلکه باعث سرگردانی و نارضایتی شدید خریداران شده است.
لذا از جنابعالی، بهعنوان نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، درخواست دارم ضمن پیگیری این موضوع از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرفکنندگان، نسبت به الزام شرکت سایپا برای تحویل خودرو مطابق تعهداتش اقدامات لازم را انجام دهید.
پیشاپیش از توجه و مساعدت شما سپاسگزارم.
با احترام
[نام و نام خانوادگی]
شماره تماس: [شماره شما]
تاریخ: [تاریخ روز]
سلام. شرکت سایپا بعد از دو سال از ما نصف مبلغ قیمت شاهین پلاس را شهریور 1403 از ما گرفت و قرار شد نصف مبلغ باقیمانده در بهمن ماه واریز کنیم که در اسفند ماه 1403 ماشین تحویل ما بدهند ولی هنوز هیچ خبری از دعوتنامه برای واریزی مابقی پول نشده .حالا ما نمیدونیم وقتی نمی تونی ماشین به موقعه تحویل دهید چرا پول از ما گرفتید الان شش ماه هست که سیصد و هفتاد و پنج میلیون شش ماه پیش از ما گرفته و ما هم به امید اینکه ماشین ما را قبل از عید تحویل میدهند ما هم ماشین و فروختیم و واریز کردیم به حساب شرکت سایپا
سلام خواهش میکنم یه گزارش در مورد عملکرد سایپا بذارین،چون واقعا خیلی برامون طاقت فرسا شده این تاخیر در ارسال پیامک فروش فوری خودرو،چرا برای نوبت پاییز و عده ای از تحویل زمستان ها پیامک فروش فوری اومده،ولی برای اکثریت تحویل زمستان ها فقط پیامک پیش فروش میاد؟؟؟؟
سلام بنده ۱۱ اذر تکمیل وجه کردم. فعلا هیچ خبری نیست. فقط دروغ خوب می گن شرکت سایپا حتی بلد نیست با مشتریان درست صحبت کنه انتظاری بیشتر از این ازش نداریم
سلام بنده ۱۱ اذر تکمیل وجه کردم. فعلا هیچ خبری نیست. فقط دروغ خوب می گن شرکت سایپا حتی بلد نیست با مشتریان درست صحبت کنه انتظاری بیشتر از این ازش نداریم
سلام بنده ۱۱ اذر تکمیل وجه کردم. فعلا هیچ خبری نیست. فقط دروغ خوب می گن شرکت سایپا حتی بلد نیست با مشتریان درست صحبت کنه انتظاری بیشتر از این ازش نداریم
لوکیشن شیراز
نماینده محترم مردم [نام شهر] در مجلس شورای اسلامی
جناب آقای / سرکار خانم [نام نماینده]
با سلام و احترام،
اینجانب [نام شما]، یکی از شهروندان و خریداران خودرو از شرکت سایپا، از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در تاریخ [تاریخ ثبتنام] اقدام به ثبتنام و خرید یک دستگاه شاهین G نمودم. بر اساس قرارداد، موعد تحویل این خودرو زمستان ۱۴۰۳ تعیین شده بود، اما اخیراً شرکت سایپا بدون اطلاعرسانی شفاف و برخلاف تعهدات خود، موعد تحویل را به مهر ۱۴۰۴ تغییر داده و امتیاز بنده را بدون دلیل موجه لغو کرده است.
این اقدام سایپا نقض حقوق مصرفکننده و بدعهدی آشکار در قرارداد است. متأسفانه، علیرغم پیگیریهای متعدد از طریق سامانههای رسمی و تماس با شرکت، تاکنون پاسخی شفاف و راهکاری برای حل این مشکل دریافت نکردهام. در شرایط اقتصادی کنونی، چنین تأخیرهایی نهتنها موجب ضرر مالی، بلکه باعث سرگردانی و نارضایتی شدید خریداران شده است.
لذا از جنابعالی، بهعنوان نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، درخواست دارم ضمن پیگیری این موضوع از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرفکنندگان، نسبت به الزام شرکت سایپا برای تحویل خودرو مطابق تعهداتش اقدامات لازم را انجام دهید.
پیشاپیش از توجه و مساعدت شما سپاسگزارم.
با احترام
[نام و نام خانوادگی]
شماره تماس: [شماره شما]
تاریخ: [تاریخ روز]