یادم هست دور دوم احمدی نژاد هم از همین حرفها در رابطه با این پروژه زده می شد، بعد از این همه سال هنوز از زمان اتمام پروژه حرف نمی زنند، این خبرهای بی سر و ته بدرد مردم کرج و حل ترافیک نمی خورد، پروژه اوایل دهه ۹۰ نیمه دهه ۱۴۰۰ هنوز در دست اقدام است، این مدیریت نیست فاجعه است
هر چند طی ۴۰ سال گذشته میلیونها ساعت وقت مردم و میلیاردها لیتر بنزین و گازوئیل و پول مردم در ترافیک سنگین عبوری از منطقه کرج باعث خساراتی سنگین برای مردم و کشور شده است ولیکن همینکه بالاخره برای مسئولین محرز شد که باید مسیری جدید برای عبور از کرج احداث شود و کار هم شروع شده جای خوشحالی و قدردانیه. هر روز که بهره برداری سریعتری از این مسیر صورت بگیره موجب جلوگیری از هدر رفت هزاران لیتر سوخت و افزایش رضایت بسیاری از مردم کرج و تهران خواهد بود.
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛ برنامهریزی برای احداث ۵ هزار مگاوات نیروگاه بادی/ توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر بادی چه مزایای برای کشور دارد؟
۱۶:۵۳ ۲۲ دی ۱۴۰۳
آلمانی ها را بیارید, که به تازگی با بالا بردن ارتفاع نیروگاه بادی توانسته اند به دستاوردهای بزرگی دست یابند, باد هم میتوانید با دیدن و طرز ساخت این نوه نیروگاهها خودتان خود کفا شود ,منتها اول باید بروید کشورهای پیشرفته ببینید یاد بگیرید, یا مهندسین آنها را بیارید برای الگوه برداری بزارید چندین نیروگاه بسازند, در همه موارد که پزشکیان هم میگوید شخص ها چی میباشد, پزشکیان وزیر مسولان شخص ها را میتوانید در کشورهای جهان الگوه برداری کنید , و مهندسین آنها را بیارید بعد خودتان بسازید, تهران احتیاج به ۱۰۰ ها کیلومتر به پل هوای دارد, که بشود مسله ترافیک را حل کنید
از نظر فنی پروژه منحصر به فردی است .
هر ایرانی دنیای پیرامون خود و بنا به شغل و وظیفه اجتماعی خودش را بهترین شکل ممکن بسازد
دنبال ناجی نباشیم...