با یک تیر چند نشان : بجای واردات خودرو= سازندگان خارجی را دعوت کنید در ایران تولید کنند= هم رقابت میشه و هم ارز خارج نمشه و هم بیکار کمتر می شه وهم رانت حذف می شه وهم بومی می شه وهم پیشرفت اقتصادی.....ویا حداقل صنعت مونتاژرا گسترش بدهید.
هرچه بدبختی وبحران بابت هرچی توی کشور داریم از گرانی وکیفیت نامناسب خودروهای داخلی و رسوب افغانها در کشور وعدم رشد مطلوب ازدواج وجمعیت وآلودگی هوا و....بیش از دشمنان خارجی وتحریم ها به دلیل وجود مسئولان به دردنخور ونالایق وناکارآمده که امیدواریم خدا ازشون نگذره ونصیب هیچ ملتی تو دنیا نشن
واقعا وقتی حرف می زنید حزبی حرف می زنید حتی مقالات هم حزبی هست بیچاره سهامدار و خودروساز هر دو در زیان هستند شما در مورد انحصار صحبت می کنید خودروسازان اگه انحصار واشتند الان باید غرق در سود بودند و به سهامداران سود می رساندند نه اینکه سهامدارانش ۵ سال نه سود مجمع بگیرند نه سود سهام
سود میکنن خوبم سود میکنن
به تو نمیدن
از این همه سهامی که به اسم سهام عدالت داریم سالی ۴ یا ۵ دلار بهمون میدن؟ بعد تو باور میکنی که این شرکت بزرگ سودشون اینقدر کم باشه؟
مشخصه که سود میکنن اما به سهامدارها نمیدن
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۳
ایران خودرو و سایپا اصلا خودروساز نیستن که این کلمه دهن پر کن رو تو دهن همه انداختن اینا فقط مونتاژکارن که اصغر صافکار و حسن تعمیرکار هم بلدن با قطعات ماشین مونتاژ کنن
درحالیکه ارز بیشماری در مونتاژی چینی مصرف میشود و در سایر وزارتخانه ها ایا ۱ میلیارد دلار افزایش زیاد بود ؟؟؟؟
این شرکتهای پر مدعا داخلی و مونتاژی چینی چرا اینقدر از تعرفه ۶۰ میترسن ؟؟؟ چون رنج قیمت ۱ تا ۲ نیلیارد با این تعرفه دست وارداتی ها میوفته ؟
چرا مجمع تشخیص هر وقت مصوبه خودرویی وجود دارد خودش وارد میشه و به ضرر مردم عمل میکند ؟؟
و سورای انتصابات است
من انقلابی واقعی هستم و خود شاگرد خط امام می دانم
ولی متاسف برای کارگذارنی که رضایت مافیا اولویت اصلی آنهاست نه ملت
رشد صنعتی و تولید در سایه رقابت سالم اتفاق می افتن. در سایه اجبار کردن ملت به خرید بنجول ها
کدام کشور پیشرفته دانا با اجبار مردم به خرید جنس بنجول توسعه یافته شد
مسئولان با yjc
پاسخ دهد
حتی اگه یک کشور هم اینطور صنعتی شده باشد من دیگه تا ابدالدهر خاموش می شوم و انتقادی نمی کنم
به تو نمیدن
از این همه سهامی که به اسم سهام عدالت داریم سالی ۴ یا ۵ دلار بهمون میدن؟ بعد تو باور میکنی که این شرکت بزرگ سودشون اینقدر کم باشه؟
مشخصه که سود میکنن اما به سهامدارها نمیدن
4200زمین نامت می کنند ؟؟؟!!!
این نوع فسادها در دنیا تک به نظر من
این شرکتهای پر مدعا داخلی و مونتاژی چینی چرا اینقدر از تعرفه ۶۰ میترسن ؟؟؟ چون رنج قیمت ۱ تا ۲ نیلیارد با این تعرفه دست وارداتی ها میوفته ؟
چرا مجمع تشخیص هر وقت مصوبه خودرویی وجود دارد خودش وارد میشه و به ضرر مردم عمل میکند ؟؟