سپردن خودروسازی به بانیان وضع موجود و بدون توجه به تعارض شدید منافع بین قطعه سازان و خودروسازان، بی شک تیر خلاصی به این صنعت است.
واگذاری ایران خودرو به صاحبان شرکتی که بزرگترین پرونده مفتوح قضایی کشور از سال ۱۴۰۰ تحت عنوان «اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق حرفهای و سازمان یافته قطعات خودرو و اخلال در توزیع مایحتاج عمومی از طریق گران فروشی قطعات خودرو، تحصیل مال از طریق نامشروع و پرداخت رشوه» را دارد، مصداق غفلت از قاعده اساسی اهلیت سنجی و تأیید صلاحیت در خصوصی سازیهای کشور است.
دزد بزرگ مجلس هستش چون همشون از ایران خودرو سهم می برن و خصوصی کردن ایران خودرو به ضررشون هستش. دیگه اون سهمیه سالی چند خودرو برای نماینده ها که معرفی میشن و قطعه سازهای نامرغوب که با دلالی وارد ایران خودرو میشن خبری نبود. که نگذاشتن خصوصی بشه. و نیز دولت هم سهمش از جیب مردم از دست میداد
والا کروز به عنوان یک قطعه ساز بزرگ اگر این صلاحیت را ندارد امثال ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان و کمیته امداد و تامین اجتماعی و صندوقهای دیگر بازنشستگی قطعا نخواهند داشت
واقعا چه خبره در گیرو دار واگذاری .چرا اینقدر اخبار ضدو نقیض چرا منافع بعضی از افراد در ایران خودرو منافعشان زیاده و نمیگذارند این واگذاری انجام بشه. خدا از شما ها نگذره اگه ایران خودرو زیان میده چرا نمیگذارید به بخش خصوصی واگذار بشه و نظارت کنید ...چرا
واگذاری ایران خودرو به صاحبان شرکتی که بزرگترین پرونده مفتوح قضایی کشور از سال ۱۴۰۰ تحت عنوان «اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق حرفهای و سازمان یافته قطعات خودرو و اخلال در توزیع مایحتاج عمومی از طریق گران فروشی قطعات خودرو، تحصیل مال از طریق نامشروع و پرداخت رشوه» را دارد، مصداق غفلت از قاعده اساسی اهلیت سنجی و تأیید صلاحیت در خصوصی سازیهای کشور است.
برای همین نمیذارن از چنگشون در بیاد و خصوصی بشه