نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۳۷ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
برا اینکه پیکان را بقیمت بنز بندازن به مردم / واردات خودرو را ممنوع کردن // به اسم حمایت از تولید کننده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
فقط دردروغگویی وکلاهبرداری از جیب مردم اول هستید درمنطقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
همش چرت پرته هیچ قانونی به نفع مردم تصویب نخواهد شد
Norway
منصور
۱۰:۱۰ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
بعد از اینکه ۴۵ سال درب مملکت را بستن که خودرو خارجی وارد نشه تا خودرو ساز داخلی به خودکفایی برسه / بعد از این ۴۵ سال یه خودرو بنام سمند بعنوان خودرو ملی کردن تو پاچمون / اوخت قطعات یدکی این خودرو ملی را از چین وارد میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
یادمه پس از پایان تحصیلاتم در رشته مهندسی مکانیک طراحی جامدات با کلی انتظار واین در و اون در زدن تو یک شرکت قطعه سازی مشغول به کار شدم و ....
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۰:۰۰ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
اینها همه اش صورت مسیله را تغییر دادن است، مسئله این است این صنعت بعد از ۵۰, سال نتوانسته به خواسته های جمهور ملت جامه عمل بپوشاند و باید با واردات خودرو با قدرت موتور زیر ۱۴۰۰, برای ۳, سال و بدون عوارض گمرکی اول رقابت و دوم متنبه کردن آن را ایجاد کرد و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
خودروشون را چرا نمیذارید وارد کنند؟؟؟؟دلم به حال ایران میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
خب چرا خود ماشین از خارج وارد نکنیم قیمت ۷۰ درصد کم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
خخخ قیمت پایین تر از منطقه؟!
ما میتوانیم آره خوبیت نداره شماهم بگین ما میتوانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
پس منتظر چی هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
کاش در کشور یکی این را بفهمد واردات دهها میلیونی خودرو مخصوصا خودروهای پاک آزاد آزاد شود بنفع همه و مخصوصا صنعت قطعه سازی است
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۰۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
چه کاریه کل خودرو را وارد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
چشم بسته غیب گفتی. اگه کل همین ماشینای داخلی رو بدین چین مونتاژ کنن و بهمون بدن قیمت تمام شده به مراتب پایین تر هم میاد. مشکل ریشه داره و ریشه‌اش هم معلومه. این مثل شرکتای دولتی ای میمونه که مدیرای شرکت با واسطه پیمانکاری هایی داخلش تعریف میکنن و با رانت سود میکنن. جدا کردن قطعه سازی از شرکت مادر و نفوذ به هیأت مدیره بلای به علاوه نیرو گرفتنای توصیه ای از کارگر گرفته تا مدیرای وامونده از بقیه جاها منجر افزایش قیمت تمام شده شده.
Iran (Islamic Republic of)
اشکان مرادی
۰۸:۳۳ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
شوخی قشنگیه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۱۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
قطعا ایشون یا خودش واردکننده اصلی قطعات از چین هست یا فرزندان و آشنایانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۷ اسفند ۱۴۰۳
لطفا بیخود نظر نده
۱۲۳