می دونید چرا گرونه؟ بخاطر اینه که هواپیما نمی تونیم بخریم واسطه هم خیلی خیلی روش میشه شما روی ۵۰ درصد حساب کن، مثلا یه هواپیما کوچیک ۳۲۰ حدودا ۹۸ میلیون دلار هست، چون ایران هم تحریمه هواپیمای زیر ۱۵ سال نمی تونه وارد کنه، و همین میشه ضرر، تعمیر هواپیما های زمینگیر هم خیلی سخته و تقریبا غیر ممکن و هزینه بر و غیراقتصادی هست، اگه می تونستیم هواپیما نو بخریم کم کم بلیت ها ارزون تر می شد
ناشناس
۰۸:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۴
با پولهای بی حساب که شرکتهای هواپیمایی از مسافرین
میگیرند ، بهترین هواپیماها را میتوانند به ناوگان هوایی کشور
اضافه کنند و ،،،،،،،،،، !!!
اگر میتوانی بیا بخر و پورسانت خوب هم بگیر یعنی هنوز نمیدانی در شرایط تحریمی فروش هواپیمای غربی به ایران ممنوع است و همین هواپیماها با طرفند های خاصی خریداری میشوند و به ایران منتقل میشوند
ناشناس
۰۸:۰۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۴
با همکاری روسیه و چین سازکار طراحی و ساخت هواپیما رو شروع کنین،همش که نباید چشم انتظار امریکا و اروپا بود
اخوی روسیه و چین به فن آوری ایرباس و بوئینگ وابسته هستند. برای همین پروژه سوخو سوپر ١٠٠ متوقف شده و پروژه چینی c919 که هواپیمایی در کلاس بوئینگ بچه یا همان بوئینگ مکس است به دلیل وابستگی به بیش از هشتاد و هفت درصد قطعات ساخت اروپا و آمریکا در عمل پروژه نیم بند است. برادر اول بپرس بعد چنین شور بگیر و هیجان زده بشو.
سعید
۱۹:۰۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۴
چشم قربان همین الان شروع می کنیم
ناشناس
۱۱:۰۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۴
همان پراید پرنده سریال نقی رو ادامه بدین عالیه ......
اینجا با ذوق و شوق آنها را خریداری کرده اند .
هواپیمای ۱۳ساله رو میگید نو
پس هواپیمای نورو چی میگید
۲ فروند !!!! چقدر زیاد ! چشم نخوری ؟!
۲ فروند شد پروژه ؟!!!! پروژه شهید جمهور؟!!
۲ فروند !!!!!!
# پروژه !!!!!!!
این چه خوشحالی.....
میگیرند ، بهترین هواپیماها را میتوانند به ناوگان هوایی کشور
اضافه کنند و ،،،،،،،،،، !!!