سلام
به عنوان یک راننده تاکسی واقعا از خواندن این مقاله شگفت زده شده و به دنبال راهی هستم تا چند کلمه با ایشان به گفت و گو بنشینم و از این توهماتی که در مقاله نوشته رهایش کنم مرد حسابی کجا لوازم یدکی یارانه ای میدهند کجا اسنپ و تپسی از تاکسی کمیسیون نمی گیرند کجا بیمه مان کرده اند بیمه تکمیلی هم والله دو سال است یک بار هم استفاده نکرده ام البته نتوانسته ام که استفاده کنم عوارض پرداخت میکنیم هزینه استهلاک داریم بیمه شخص ثالث داریم هر شش ماه معاینه فنی و هزینه هایش را داریم آنوقت انتظار دارید در خط هم آویزان باشیم در اسنپ و تپسی و خط و ... ماهی بیش از ۱۷ ۱۸ میلیون خرج دررفته درآمد داشته باشیم حراممان باشد نامرد نباشید و درست قلم بزنید
کی گفته تاکسی امتیاز داره والا الان ن بیمه هست ن ب خاطر پلاکمون تفاوتی هست وقتی کل این شخصی ها و پلاک شهرستانی هارو سوار میشید ولی سوار تاکسی نمیشید انتظارم نداشته باشید فقط تو روز بارونی تاکسی بیاد مفت سوارتون کنه کل سالو با اون پلاک شخسی و شهرستانی رفتی روز بارونیشم وایسا زیر بارون تا همون بیاد ببردت..تاکسیرانی هیچ مزیتی نداره فقط بنزینه ک اون هم واسه یک هفته جوابه ن کل ماه بیمه ک نمیکنه چرا دروغ میبافید.بعد میگید بخاطر پلاک مزیت ورود و خروج تو طرح دارن والا تو طرحم پررر شخصی شده نمیزاره کار کنیم چ مزیتی مزیت یعنی وقتی من مسافر میزنم تو ترافیک تو طرح واینستم.الاف نشم بتونم مسافرو زود برسونم ن اینکه یه مشتی شخصی و پلاک شهرستان بیان همین شماها ک میگید برید تندی سوار اونا بشید...اره واسه دوزار مزیتی ک نیست مالیات شغلی و عوارض شهرداریو هزینه کارنامه و تاکسیرانیو هزار مدل پول میگیرن ولی هیچ مزیتی نیست تازه جامونو پلاک شخصیو شهرستانم گرفته چون هیچکس نمیاد بگه چرا اینا اومدن تو تهران کار میکنن یا خود مسافره نره سوار بشه بگه اقا شهر من مسافر کش داره تاکسی هست ولی میپریو سوار اون میشید انتظاری هم تو روز بارونی از تاکسیه نداشته باش یاعلی بای بای جون هر کی دوست داری الکی نظر ندید نمیدونید چی ب چیه
بنده حدود ۱۰ سال است که تاکسی دارم و مجوز رسمی تاکسیرانی،
۱.بیمه بصورت خویش فرما رد میکنم و سازمان تاکسیرانی هیچ گونه
حمایتی نمیکنه
۲.فروشگاه های لوازم یدکی و قطعات با نرخ آزاد هست و خرید برای عموم آزاده (فروشگاه تاکسین خیابان دماوند یکی از نمونه هاشه) اگر دوست دارید برید خرید کنید
۳.وظیفه جابجایی مسافر با تاکسیه نه با هر مسافر کش شخصی که معلوم نیست چجوری و از کجا تایید شده
صفرتاصد هزینه های تاکسی با راننده میباشد فقط طرح و بنزین که حاضریم آن را هم ندهند ولی در قیمت دخالت نکنند ،وقتی همه دربست هایشان را با اسنپ موتور میروند و مستقیم را با تاکسی خوب برای تاکسی نمی ارزه،این خطیهای بدبخت هم ی مشت بازنشسته هستند که ناچار به این کار شدند درضمن مسافر گرامی این خودروها کولر دارند ولی با وزن مسافر و سربالایی وگاز و گرما از راننده درخواست کولر نکنید چون فقط دکور است. و هزینه گاز کولر میلیونی شده موتور این خودروها کشش کولر ندارد و مصرف بنزین و فشار به موتور خودرو می اورد، اسنپ که میبینید این افراد کاملآ در اشتباه هستند و اطلاعات مربوطه را ندارند
34سال است که عمر خودم را پای تاکسی تباه کرده ام...... بیا و بجای دروغ پردازی،، تاکسی مرا ببر و از این همه منفعت آن حظ ببر
ماهی 9 تومن هم به من اجاره بده
خوبه؟؟؟؟
سلام راننده تاکسی هستم خیلی وقته مثل قبل مسافر تو خیابان نیست یا از مترو یا بی آرتی و یا اسنپ استفاده میکنند سهم 20درصدی از مسافر داریم دیگه کسی مثل قبل با زن و بچه نمیاد کنار خیابان سوار شان از درب منزل اسنپ میگیرن بیشتری ها هم ماشین دار شدن و از وسیله شخصی استفاده میکنند ، بعضی توقع دارن با یک مسافر گذری مسیر طی بشه اونم با این ماشینهای جدید که همش سنسور و هزینه و قطعات گرون ،اکثر سرویس مدارس دست تاکسیها هست در کل تاکسی ها امنیت شهر هستند روزی که نباشن جای خالیشون رو احساس خواهید کرد
درود بر شما
من راننده تاکسی هستم ، به هیچ کدوم از گفته هاتون کاری ندارم چون بی انصافی بی پاسخ نمیمونه از هر سمتش،
اما آدرس این حسین آقا که همکارمونه رو بهم بدین تا من مورد عنایت قرارش بدم ...
کدوم مزایا ? من بیست ساله راننده تاکسی هستم ،هنوز بیمه ندارم ، تا امروز یدونه مسافر به این قیمتایی که میگین سوار ماشینم نشده ...حی علی الانصاف...
بزرگوار هر وقت خواستی خبر راجع به راننده تاکسیها برنی .. سراغ من راننده تاکسی بیا که گول همین تبلیغات و صدای دوهول خوردم و دانشگاه را رها کردم تا سود خالص بدست بیاورم ... ولی الان بعد از ۱۵ سال که عمر و جوانیم را برای سازمان گذاشتم و هیچکدام از امتیازات که شما میفرمایید را ندیدم و همون بیمه نصفه نیمه که دولت پرداخت میکرد اکنون قطع شده...و در ۴۵ سالگی دنبال مکانی میگردم که امنیت شغلی ۱۵سال دیگر را تامین کنم ولی چون سنم اجازه نمیدهد هیچ جا بیمهام نمیکنند...حالا شما که معلوم نیست از کدوم راننده تاکسی این اطلاعات ناقص و از بیرون زیبا را شنیدهاید.. لطفا بدون تحقیق منتشر نکنید.
سلام مورد اول من یک راننده تاکسی هستم که در تپسی هم فعالیت دارم ولی در هر سفر کمیسیون پرداخت میکنم پس فرمایش شما در این مورد اشتباه است مورد دوم اون راننده هم در این شهر زندگی میکند و باید مایحتاج خانواده را تهیه کند پس نیاز به در آمد بالا دارد مورد سوم راننده بیمه را همانند بقیه صنوف خودش پرداخت میکند در ضمن اگر کمی دقت بفرمایید در ساعات پیک مسافر بسیار زیاد است اما اگر تعداد تاکسی های هر خطی که شما مد نظرتان است بشمارید و همه را پر از مسافر در نظر بگیرید نسبت به ترافیک تمام آنها در مسیر رفت هستند و برای بار دوم فرصت برگشت ندارند
دوست من تاکسیرانی بی اشکال نیست ولی لطفا یک طرفه به موضوع نگاه نکنید با سپااس از شما
کدوم بیمه تامین اجتماعی کدوم امکانات این مزایای که واسه تاکسی گفتید رو مطمئن نیستم برای ایران باشه به تاکسی که تو تهران با این ترافیک رفت و آمد میکنه 250لیتر سهمیه بنزین میدن به تاکسی که تو یه شهر کوچکتر فعالیت میکنه هم 250لیتر سهمیه بنزین من برای تا 18هر ماه کافیه چون با گاز پدر ماشین در میاد
مشکلات مارانندگان تاکسی فاقد بیمه تأمین اجتماعی هستیم واقعاً میتواند بسیار تلخ و ناامیدکننده باشد. ما رانندگان معمولاً با چالشهای زیادی روبرو هستیم، از جمله:
1. عدم امنیت مالی: رانندگان تاکسی که بیمه ندارند، در صورت بروز حوادث یا بیماریها، هیچ پشتوانه مالی برای تأمین هزینههای درمانی یا زندگی ندارند.
2. فشار اقتصادی: هزینههای روزمره، مانند سوخت، نگهداری خودرو و هزینههای زندگی، میتواند فشار زیادی به رانندگان وارد کند. بدون بیمه، این فشار دوچندان میشود.
3. عدم حمایت قانونی: در صورت بروز مشکلات قانونی یا تصادفات، رانندگان فاقد بیمه ممکن است نتوانند از حقوق خود دفاع کنند و در معرض خطرات بیشتری قرار دارند.
4. نگرانی از آینده: بسیاری از رانندگان نگران آینده خود و خانوادهشان هستند. عدم وجود بیمه تأمین اجتماعی میتواند به احساس ناامیدی و عدم اطمینان از آینده منجر شود.
5. استرس و فشار روانی: این مشکلات میتواند به استرس و فشار روانی منجر شود که بر کیفیت زندگی و کار رانندگان تأثیر میگذارد.
این درد دلها نشاندهنده نیاز به حمایتهای اجتماعی و قانونی برای رانندگان تاکسی است تا بتوانند با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند و از حقوق خود بهرهمند شوند. اگر شما یا کسی که میشناسید در این وضعیت هستید، مهم است که صدای خود را به گوش مسئولان برسانید و به دنبال راهحلهای مناسب باشید.
به عنوان یک راننده تاکسی واقعا از خواندن این مقاله شگفت زده شده و به دنبال راهی هستم تا چند کلمه با ایشان به گفت و گو بنشینم و از این توهماتی که در مقاله نوشته رهایش کنم مرد حسابی کجا لوازم یدکی یارانه ای میدهند کجا اسنپ و تپسی از تاکسی کمیسیون نمی گیرند کجا بیمه مان کرده اند بیمه تکمیلی هم والله دو سال است یک بار هم استفاده نکرده ام البته نتوانسته ام که استفاده کنم عوارض پرداخت میکنیم هزینه استهلاک داریم بیمه شخص ثالث داریم هر شش ماه معاینه فنی و هزینه هایش را داریم آنوقت انتظار دارید در خط هم آویزان باشیم در اسنپ و تپسی و خط و ... ماهی بیش از ۱۷ ۱۸ میلیون خرج دررفته درآمد داشته باشیم حراممان باشد نامرد نباشید و درست قلم بزنید
۱.بیمه بصورت خویش فرما رد میکنم و سازمان تاکسیرانی هیچ گونه
حمایتی نمیکنه
۲.فروشگاه های لوازم یدکی و قطعات با نرخ آزاد هست و خرید برای عموم آزاده (فروشگاه تاکسین خیابان دماوند یکی از نمونه هاشه) اگر دوست دارید برید خرید کنید
۳.وظیفه جابجایی مسافر با تاکسیه نه با هر مسافر کش شخصی که معلوم نیست چجوری و از کجا تایید شده
ماهی 9 تومن هم به من اجاره بده
خوبه؟؟؟؟
من راننده تاکسی هستم ، به هیچ کدوم از گفته هاتون کاری ندارم چون بی انصافی بی پاسخ نمیمونه از هر سمتش،
اما آدرس این حسین آقا که همکارمونه رو بهم بدین تا من مورد عنایت قرارش بدم ...
کدوم مزایا ? من بیست ساله راننده تاکسی هستم ،هنوز بیمه ندارم ، تا امروز یدونه مسافر به این قیمتایی که میگین سوار ماشینم نشده ...حی علی الانصاف...
دوست من تاکسیرانی بی اشکال نیست ولی لطفا یک طرفه به موضوع نگاه نکنید با سپااس از شما
1. عدم امنیت مالی: رانندگان تاکسی که بیمه ندارند، در صورت بروز حوادث یا بیماریها، هیچ پشتوانه مالی برای تأمین هزینههای درمانی یا زندگی ندارند.
2. فشار اقتصادی: هزینههای روزمره، مانند سوخت، نگهداری خودرو و هزینههای زندگی، میتواند فشار زیادی به رانندگان وارد کند. بدون بیمه، این فشار دوچندان میشود.
3. عدم حمایت قانونی: در صورت بروز مشکلات قانونی یا تصادفات، رانندگان فاقد بیمه ممکن است نتوانند از حقوق خود دفاع کنند و در معرض خطرات بیشتری قرار دارند.
4. نگرانی از آینده: بسیاری از رانندگان نگران آینده خود و خانوادهشان هستند. عدم وجود بیمه تأمین اجتماعی میتواند به احساس ناامیدی و عدم اطمینان از آینده منجر شود.
5. استرس و فشار روانی: این مشکلات میتواند به استرس و فشار روانی منجر شود که بر کیفیت زندگی و کار رانندگان تأثیر میگذارد.
این درد دلها نشاندهنده نیاز به حمایتهای اجتماعی و قانونی برای رانندگان تاکسی است تا بتوانند با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند و از حقوق خود بهرهمند شوند. اگر شما یا کسی که میشناسید در این وضعیت هستید، مهم است که صدای خود را به گوش مسئولان برسانید و به دنبال راهحلهای مناسب باشید.