متأسفانه بیشتر مجموعه ها و نهادهای ایران این رویه غلط را دارند که کسی را مسوول پاسخگویی به ارباب رجوع قرار نی دهند که بعد از هریک ساعت کار باید 5 ساعت استراحت کند و اصلا هیچ اهمیتی برای کار خود قائل نیست. البته فکر نمی کردم نهادهای امنیتی هم انجوری باشند، من که شوکه شدم.
یکبار میفرمایید تماس یک خانم دلیل کشف بوده حالا هم شد یک نوجوان البته مهمتر اینست که متولیان از فرمانده مسئول تا اپراتور پاسخگو ، هم توجیه شوند که بیشتر تامل کنند و پیگیر موضوع باشند و هم تشویق شایسته شوند.
جه عجب بالاخره جدی گرفتند وپاسکاری نکردن وپیگیری واقدام کردن...نمونه بوده کلاهبرداری اینترنتی وتلفن.. فتا بعد الکلی سرکاری درس اخلاق داده نباید گوشی ورنی داشتی وجواب می دادی و...
همین مثال که مردم خیلی از ناله تمام شده می دونند ونمونه بدتر طرف مسئله ای با تمام ادله با پلیس درمیان گذاشته ولی توی صحنه ماستمالی کردن وبعد طرف متخلف یک راست آمده سروقت گزارش دهنده وخط ونشون کشیده و....اول اعتماد مردم جلب کنید بعد ....
ماشاالله به ذکاوت این بچه و فهم پدر و مادرش و لعنت بر این میزان از بی مسئولیتی و بی وجدانی مسئولانی که بی توجهی کردن. اگر با پاسخ مبهم شما افراد بی خیال، پدر و مادر این بچه رو پشیمون میکرد و دوباره زنگ نمیزدن و یک کشتار جمعی شاید هزار نفری رخ میداد میخواستین چه کار کنین؟!
یا اونم دومین نفر گزارشگر بوده ..
ک اخرش پلیس توجه کرده
متاسفانه گزارشها اونقدر زیاده
پلیس توجه نمیکنه !
همین مثال که مردم خیلی از ناله تمام شده می دونند ونمونه بدتر طرف مسئله ای با تمام ادله با پلیس درمیان گذاشته ولی توی صحنه ماستمالی کردن وبعد طرف متخلف یک راست آمده سروقت گزارش دهنده وخط ونشون کشیده و....اول اعتماد مردم جلب کنید بعد ....