باید تحریمها با فعال شدن مکانیسم ماشه را هم در نظر گرفت
آرزوی ما اتصال شمال تا جنوب و شرق و غرب و شمال شرقی به جنوبغربی و جنوب شرقی به شمال غربی
کشور با قطار سریع السیر است
البته این افتتاح ها به عمر ما قد نمیده احتمالا با این سرعت کند حلزونی
هیچ در مرحله زیرسازی
کاش استان های مرکزی و جنوب غربی همچون خوزستان میفهمیدند که چقدر راه آهن بختیاری به نفع همه این استانها و کشور است
علی
۰۸:۱۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۴
راه آهن ایران از معدود راه آهن های قدیمی آسیا است ولی الان متأسفانه بدلیل مدیریت های با تفکر سنتی و عجیب از لحاظ سرعت و تکنولوژی عقب افتاده ترین شده است؟!
در کشور چین پایتخت آن یعنی پکن با راه اهن مغناطیسی ببندر شانگهای با ۱۲۰۰ کیلومتر متصل شده که باسرعت ۳۵۰ کیلومتر بین زمین وآسمان بدون کوچکترین لرزشی در عرض ۴ ساعت (بایک توقف نیم ساعته در بین راه ) واین نشاندهنده توانایی چینی ها در ارتباط ریلی است که ایران میتواند از چینی ها در این زمینه کمک بگیرد
شهروند
۱۷:۲۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۴
چینیها هیچ کمکی نخواهند کرد،در هیچ زمینه ای. نمونه. اش اتوبان تهران- شمال
آرزوی ما اتصال شمال تا جنوب و شرق و غرب و شمال شرقی به جنوبغربی و جنوب شرقی به شمال غربی
کشور با قطار سریع السیر است
البته این افتتاح ها به عمر ما قد نمیده احتمالا با این سرعت کند حلزونی
کاش استان های مرکزی و جنوب غربی همچون خوزستان میفهمیدند که چقدر راه آهن بختیاری به نفع همه این استانها و کشور است
آفرین
راه آهن و قطارهای ایران در برابر شرق آسیا فرسوده و از رده خارجند
اره شما گفتین و انجام شد
این طرح حداقل 6 رییس جمهور و گذرونده
اگه انتقال آب بود سریع انجام میشد