سیستم باید مکانیکی برای ترمودینامیک هوای گرم و ارتفاع ایران جوابگو باشد و اینکه با فرامین کنترلی دیجیتالی بخواهید پایداری را به سیستم اضافه کنید ریسک بالایی دارد. همه جای دنیا علاوه بر پایداری مکانیکی در سطح اول پایداری کنترلی دیجیتالی در سطح بعدی برای یک هواپیمای مسافری نظامی باری هرچی میخواهید سیاسی بازی کنید، درنظر گرفته می شود. موتور هلی کوپتر های روسی برای هوای سرد نیمکره شمالی و ارتفاع کشور خودشان است نه هواپیمای ایرانی!
درود بر ایران قوی
پراید پرنده
خخ
شوخی کردم بسلامتی بپره
مردم خاله زنک ایران به چیزایی علاقه دارن