احداث بوستان محله ایی در ناحیه 1 منطقه 4

معاون فنی و عمران منطقه 4 گفت: به همت اداره فنی و عمران ناحیه 1، طی یک ماه گذشته عملیات احداث سی و چهارمین بوستان محله ایی در محله کاظم آباد این ناحیه در دست اقدام قرار گرفت.


بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور افزایش سرانه فضای سبز در سطح محلات، اداره فنی و عمران ناحیه 1 اقدام به احداث بوستان محله ایی بیش از 3800 متر مربعی در خیابان شهید صالحی کرد.
معاون فنی و عمران منطقه 4 با اشاره به اینکه این بوستان تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ادامه داد: در این بوستان با احداث 350 متر تک جدول و 450 متر مربع سنگ فرش انجام شد.
محبوبی تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از آب گرفتگی معابر، اداره فنی و عمران ناحیه 1 اقدام به بازسازی و احداث نهر در خیابان بنی هاشم کوچه رویان به طول 8 متر کرد.
معاون فنی و عمران منطقه 4 اظهار داشت: اداره فنی و عمران ناحیه 1، اقدام به احداث بوستان 1200 متر مربعی به نام بوستان نصیبی در خیابان شهید امیر نیا این ناحیه کرد، که در این بوستان 350 متر مربع سنگ فرش ایجاد شده است.
محمد رضا غلامی شهردار ناحیه 8 منطقه 4 گفت: به منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه ، دور برگردان خیابان دماوند نرسیده به سه راه آزمایش به مساحت حدود 150 متر مربع با صرف 17 تن به همت اداره فنی و عمران ناحیه 8 آسفالت شد.
غلامی تاکید کرد: همچنین به منظور پاسخگویی به درخواست های شهروندان در سامانه 137، 4 مورد از چاله ها و نوارهای حفاری موجود در سطح محدوده ناحیه 8 جمعا به مساحت 25 متر مربع با صرف 5 تن آسفالت بهسازی شد.
وی خاطر نشان کرد: به همت اداره فنی و عمران ناحیه 8 بیش از 500 متر مربع از زمین های بایر و پیاده روهای خیابان اتحاد نبش خیابان 5 غربی،بلوار شهید بابائیان نرسیده به 2 غربی، بلوار شهید بابائیان نبش 2 شرقی و خیابان شیوا، خاک برداری و آسفالت شد./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار