در جريان برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي كاراته بانوان:

وضعيت نابسامان خوابگاه بانوان تاسف بار است

وضعيت بابسامان خوابگاه بانواني كه براي انتخابي تيم ملي سبك‌هاي آزاد به تهران آمده بودند موجي از اعتراضات شركت‌كنندگان شهرستاني را در پي داشت.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،بانوان كاراته كاي شهرستاني براي حضور در مسابقات انتخابي تيم ملي سبك‌هاي آزاد عصر روز پنج شنبه ششم بهمن به خوابگاه ورزشكاران در خيابان ورزنده رسيدند كه با وضعيت وخيم و نابسامان اين خوابگاه مواجه شدند.

طبق گفته‌هاي آنها و مربيانشان اين خوابگاه حتي از لحاظ امكانات اوليه رفاهي و بهداشتي نيز بي‌بهره بوده چه رسد به امكانات تكميلي.
از كاراته كاهاي زاهداني نفري 12 هزار تومان گرفته شده بود و از ديگر شهرستان‌ها 10 هزار تومان اما حتي در حد 10 هزار تومان نيز امكانات براي ورزشكاران مهيا نبوده است.

دستشويي‌ها نه آب گرم داشته و نه از وضعيت بهداشتي پاكيزه‌ايي برخوردار بوده است.

هيچ آب گرمي وجود نداشته كه بچه‌هايي كه از شهرستان‌هاي دور به مدت 24 ساعت در راه بوده‌اند، و به تهران رسيده‌اند خود را شستشو دهند.


دربهاي سرويس‌ها خراب و درب‌هاي محيط استراحت تيم نيز فاقد كليد بوده و اين در حالي است كه در آن مكان آقايان تردد داشته‌اند ، تخت خواب‌ها كه خراب بوده و تشك و پتو براي آنها به تعداد نبوده و آن تعداد محدود موجود نيز بسيار كثيف و غيرقابل استفاده بوده است.

اين مكان حتي آب بهداشتي نداشته و ورزشكاران براي آب خوردن نيز از آب سرويس‌هاي بهداشتي و دستشويي استفاده مي‌كردند.


وسايل گرمايشي به صورت غيراستاندارد وصل بوده كه همين امر باعث شده تا كاراته‌كاها براي ايمني، پنجره اتاق‌ها را تا صبح باز بگذارند تا از بروز خطرات احتمالي جلوگيري كنند.


حضور در تيم ملي به چه قيمت؟


مربيان مي‌گفتند كه براي روشنايي اتاقها بايد سيمي كه از لامپ آويزان بود را به پريز بزنيم حتي كليد براي روشن كردن اتاقها نبود.


مريم قاسمي، مسوول روابط عمومي‌ سبكهاي آزاد دليل اين همه اهمال و بي‌نظمي را اينچنين دانست و به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در بخشنامه‌اي كه از سوي فدراسيون به استان‌ها داده شده عنوان قهرماني سبك هاي آزاد كشور ذكر نشده بود و به همين دليل از طرف هيئت‌هاي استان‌ها هيچگونه حمايتي براي ورزشكاران انجام نگرفت حتي وسيله نقليه نيز به كاراته‌كاها داده نشده و آنها باهزينه خود به مسابقات آمدند و هزينه حضور در مسابقات و خوابگاه را هم خود بچه‌ها متقبل شدند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار