دانشگاه کاشان صاحب 2 مدیریت مستقل شد

مدیریت اداری و پشتیبانی دانشگاه کاشان به دو مدیریت مستقل منابع انسانی و پشتیبانی ارتقا یافت.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، سرپرست این دانشگاه در مراسم معارفه دو مدیریت جدید منابع انسانی و پشتیبانی، مدیریت منابع انسانی دانشگاه را از مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های دانشگاه ذکر کرد و گفت: امروزه منابع انسانی به منزله یکی از شریان‌های مهم و حیاتی سازمان محسوب می‌شوند.
عباس کتابی ابراز داشت: بهبود بخشیدن مشارکت مؤثر کارکنان در سازمان و کمک به عملکرد بهتر برای نیل به اهداف سازمانی از اصول و اهداف مدیریت منابع انسانی است.
وی از مدیر منابع انسانی دانشگاه خواست با توجه به سند چشم‌انداز دانشگاه در سال 1404، در جذب و حفظ کارکنان متدین، متخصص و تحصیلکرده، توانمند و برخوردار از تعهد سازمانی و متعهد به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دقت لازم را داشته باشند.
در این مراسم مدیر منابع انسانی دانشگاه کاشان نیز، با اشاره به اینکه از جمله اهداف کلان برنامه عملیاتی سال 90 در راستای سند چشم‌انداز دانشگاه، تغییر ساختار تشکیلاتی مدیریت اداره و پشتیبانی و ایجاد دو مدیریت مستقل زیر نظر معاونت اداری و مالی بوده، افزود: این اقدام مهم با دستور ریاست و پیگیری معاونت طرح و توسعه دانشگاه محقق شد.
سید هادی رضوی، با تأکید بر اینکه در تشکیلات سازمانی جدید مدیریت منابع انسانی، دو واحد کارگزینی و برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی را پوشش می‌دهد حیطه وظایف این مدیریت را گسترده‌تر دانست و افزود: در گروه کارگزینی، علاوه بر انجام وظایف محوله جاری، مباحث مربوط به سیستم حضور و غیاب و صدور احکام کارگزینی تحت وب، همچنین سامانه کارمند ایران در حال پیگیری و انجام است.
وی مباحث مربوط به تکریم ارباب رجوع، تحول اداری و نظام پیشنهادات را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در گروه برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی برشمرد و اذعان داشت: امید است تا با استعانت الهی و همیاری و تلاش تمام همکاران دانشگاه هرچه سریع‌تر شاهد رسیدن به اهداف بلند سند چشم‌انداز دانشگاه باشیم.
در این مراسم سیدهادی رضوی به عنوان مدیر منابع انسانی و غلامرضا صفری به عنوان مدیر پشتیبانی دانشگاه کاشان معرفی و از خدمات حسن غیرتی رییس کارگزینی دانشگاه قدردانی شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.