مدیر نمایشگاه‌های داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی:

حضور مرکز نور با 150 نرم افزار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

مدیر نمایشگاه‌های داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از حضور مرکز تحقیقات کامپیوتری نور با 150 نرم افزار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، سید مرتضی سجادی‌نژاد با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی حضور فعالی در سطح نمایشگاه‌های داخلی و خارجی دارد، تصریح کرد: تمام محصولات تولید شده توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه قم عرضه شده که تعداد 150 اثر در غرفه به نمایش درآمده است.
وی افزود: نرم افزارهای جامع التفاسیر و جامع الاحادیث با قابلیت‌های متنی و پژوهشی ویژه برای محققین در این نمایشگاه عرضه شده است.
مدیر نمایشگاه‌های داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، با معرفی وب سایت‌های مرکز نور تصریح کرد: در پایگاه مجلات تخصصی نور متن تمام مجلات تخصصی جهان اسلام عرضه شده است که این امکان را برای محققین فراهم می‌کند تا از آخرین تولیدات مرکز اطلاع یابند.
سجادی‌نژاد ادامه داد: مجموعه‌ای از کتب‌های نرم افزار در وب سایت نورلایب قرار داده شده و متن کامل کتب نرم افزارها را عرضه کرده است.
وی همچنین از عرضه ‌هارد اکسترنال نور با قابلیت نمایش تمام محصولات اصلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: تمام محصولات اصلی نور بر روی این‌ هارد قرار گرفته و این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا از تمام قابلیت‌های نرم افزارها به صورت کاملا پرتابل استفاده کند.
مدیر نمایشگاه‌های داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، ادامه داد: با‌هارد اکسترنال، نرم افزارهای نور این قابلیت را دارند که بر روی سیستم نصب کامل شوند و برای اجرا احتیاج به حضور فیزیکی نرم افزار نیست و محقق همزمان می‌تواند چند نرم افزار را اجرا کند.
سجادی‌نژاد تاکید کرد: با تهیه ‌هارد اکسترنال نور حتی نیازی به همراه داشتن لب تاپ نیست و محقق از طریق پورت یو اس بی این هارد را به هر سیستمی که وصل کند می‌تواند از محصولات نور بهره مند شود. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.