عضو تيم ملي كاراته سبك‌هاي آزاد بانوان:

فرصت رشد بانوان سبك‌هاي آزاد گرفته شده است

ملي پوش سبك‌هاي آزاد كاراته بانوان گفت: هميشه در انتخابات تيم ملي مقام نخست كاتا را مي‌گيريم ولي متاسفانه با كم لطفي مسئولان فدراسيون هيچ اعزام برون مرزي نداريم، همين امر فرصت رشد بانوان سبك‌هاي آزاد را از آنها سلب كرده است.


زهرا مهيار با اعتراض به نحوه برخورد مسئولان فدراسيون بانوان سبك‌هاي آزاد به خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تاكنون شش بار در مسابقات انتخابي تيم ملي سبك‌هاي آزاد شركت كرده‌ام كه هر شش بار مقام نخست اين رقابت‌ها را از آن خود كرده‌ام ولي متاسفانه حتي براي يكبار هم اعزامي به مسابقات برون مرزي با تيم ملي نداشته‌ايم.
متاسفم كه مسئولان فدراسيون هيچ انگيزه‌ايي در ورزشكار ايجاد نمي كنند كه بخواهيم رشد كنيم به سبك‌هاي آزاد همانند سبك‌هاي كنترلي اهميت نمي‌دهند ما بهترين كاراته‌كاهاي را در سبك‌هاي آزاد داريم ولي فقط بايد در يك پله درجا بزنيم آيا كاراته‌كاهاي سبك‌هاي آزاد با كاراته‌كاهاي سبك‌هاي كنترلي فرق نمي‌كنند؟
وي صحبت‌هايش گفت: اگر تيم ‌ملي سبك‌هاي آزاد را همانند سبك‌هاي كنترلي به مسابقات برون مرزي اعزام كنند من و امثال من انگيزه بيشتري براي فعاليت در كاراته پيدا مي‌كنيم.
مهيار به مسابقات برون مرزي سبك خودش اشاره كرد و گفت: در مسابقات سبكي، اعزام هاي برون مرزي داشته‌ايم ولي من بدليل هزينه سنگين اعزام نتوانستم در اين مسابقات شركت كنم.
حتي بدنبال اسپانسر(حامي مالي) هم رفتم ولي حاميان مالي مثل مس سرچشمه با يك شركت تجاري و ديگر شركت‌ها گفتند كه حامي مالي يكي دو نفر خانم نمي‌شويم.

*حصار‌ سبك‌هاي آزاد را برداريد
زهرا مهيار كه از استان كرمان به مسابقات انتخابي تيم ملي سبك‌هاي آزاد آمده بود و مقام نخست كاتاي بزرگسالان را از آن خود كرد درخواستش را از مسئولان فدراسيون كاراته اينچنين بيان كرد: از مسئولان جديد فدراسيون مي‌خواهيم كه سبك‌هاي آزاد كاراته را از حصاري كه بدورشان كشيده شده است خارج كنند و براي آنها نيز همپاي سبك‌هاي كنترلي ارزش قائل شوند.
وي در خصوص مسابقات انتخابي گفت: مسابقات براي من بسيار راحت بود و به سادگي توانستم از سد حريفانم بگذرم ولي در كل بار فني مسابقات بسيار خوب و بالا بود بخصوص در بخش كوميته و در رده سني بزرگسالان كه به جرات مي‌توان گفت در صورت حضور در ميادين بين‌المللي مي‌توانند به خوبي بدرخشند و پرچم ايران را با افتخار به اهتزاز درآورند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار