مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی:

پروژه گاز رسانی به شهرک صنعتی جاجرم آغاز شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: پروژه گاز رسانی به شهرک صنعتی جاجرم آغاز شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، محمدرضا باقری اظهار داشت: شبکه توزیع گاز در شهرک صنعتی جاجرم به منظور گاز رسانی به واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی اجرایی شد.
وی افزود: با اجرای پروژه‌های شبکه گاز رسانی، اجرای ایستگاه تقلیل فشار گاز و برق رسانی به این ایستگاه، گاز شهرک صنعتی جاجرم برای واحدهای صنعتی مستقر قابل استفاده است.
باقری تصریح کرد: شبکه توزیع گاز در شهرک صنعتی جاجرم با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن و فولادی به طول 12 کیلومتر، هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال در بر دارد و در طول یک سال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه گاز رسانی به شهرک جاجرم از آبان ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می‌شود تا مهر ماه سال 91 این پروژه به اتمام برسد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست، گفت: برخورداری شهرک صنعتی جاجرم از نعمت گاز، علاوه بر پایین آمدن برخی از هزینه‌ها و مشکلات تولید باعث حفظ محیط زیست نیز می‌شود.
وی تصریح کرد: تعداد 12 واحد صنعتی در شهرک صنعتی جاجرم با مساحت پنج هکتار عقد قرارداد کرده‌اند و هم‌اکنون تعداد سه واحد صنعتی با اشتغال 33 نفر در این شهرک صنعتی مشغول به فعالیت هستند.
باقری تأمین و توسعه امکانات زیربنایی شهرک‌های صنعتی را از رسالت‌ها و مأموریت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی دانست و افزود: با فراهم ساختن زیرساخت‌های صنعتی در این شهرک در رسیدن به اهداف صنعتی دولت عدالت محور مبنی بر محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم گام موثری برداشته شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی جاجرم با مساحت 105 هکتار دارای امکانات اولیه برای سرمایه گذاری صنعتی است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.