فرماندار زابل:

بیداری امروز در جهان نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است

فرماندار زابل گفت: بیداری اسلامی امروز در جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زابل، حسین کیخا در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان زابل در فرمانداری اظهار داشت: با توجه به اینکه موج بیداری اسلامی در جهان حاکم شده است و انقلاب اسلامی در حال صدور است باید جشن‌های انقلاب اسلامی با شکوه برگزار شود.
وی افزود: نکته‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد افزایش آگاهی و بصیرت نسل جوان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب است.
فرماندار زابل ادامه داد: مسئولان باید برنامه‌های دهه فجر را با مسایلی همچون بیداری اسلامی ترغیب و تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات تنظیم کنند.
وی ادامه داد: دهه فجر مصادف با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق است و شور و حال دیگری دارد.
وی افزود: مسئولان باید برنامه‌های دهه فجر را با مسایلی همچون بیداری اسلامی ترغیب و تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات تنظیم کنند.
کیخا با بیان اینکه نیاز اصلی جوانان امروز بصیرت افزایی است که باید در برنامه‌های دهه فجر لحاظ شود، افزود: باید همه دستگاه‌های اجرایی با همکاری مردم جلوهای زیبا را به منصه ظهور برسانیم.
وی ادامه داد: بیداری اسلامی اهمیت برگزاری جشن‌ها و مراسمات دهه فجر امسال را دو چندان کرده و همزمان بودن دهه مبارک فجر با هفته وحدت و انتخابات فرصت مغتنمی است که مسئولان باید عملکرد نظام را تشریح و مردم را در جریان قرار دهند.
فرماندار زابل با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا مردم با حضور سرنوشت ساز خود در انتخابات یکبار دیگر وحدت و همدلی خود را بله نمایش می گذارند.
وی ادامه داد: دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با انقلاب شکوهمند اسلامی است و اهداف انقلاب باید برای نسل جوان تحلیل شود و این ایام بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام به نسل جوان است.
فرماندار زابل گفت: باید نقش برجسته حضرت امام (ره) و وحدت و همبستگی مردم در به ثمر رساندن این انقلاب برای جوانان تشریح شود.
وی تصریح کرد: باید زمینه مشارکت بیشتر مردم در جشن‌ها و مراسمات را مهیا کنیم و اجازه دهیم مردم بصورت خود جوش در برگزاری آیین‌های خاص این ایام وارد صحنه شوند.
وی از مسئولان خواست: برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر سرشار از پیام و ارزش‌های معنوی انقلاب باشد و با خلاقیت، ابتکار و بدیع به اجرا درآید .
کیخا افزود: دهه فجر امسال باید معرفی کننده شکوه انقلاب اسلامی به جهانیان و به ویژه به کشورهای ظلم و ستم باشد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.