رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد

دستگیری سارقان به عنف نقاب‌دار در کرج

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: باند سارقان نقاب‌دار که با تهدید اسلحه سرد اقدام به سرقت از مغازه‌ها می‌کردند، با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کرج به دام افتادند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استانهای تهران و البرز، حسن مرادی اظهار کرد: با وصول اخباری مبنی بر سرقت از مغازه‌های منطقه کیانمهر و مهرشهر و با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد چند نفر سارق با استفاده از پوشش نقاب و سلاح سرد، در ساعات 20 تا 22 با ورود به مغازه و تهدید و ارعاب، اقدام به سرقت وجوه نقد و اجناس سبک از جمله شارژ ایرانسل و زعفران می‌کردند.

این مسئول گفت: با تشکیل 5 تیم ویژه، شناسایی سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت و با توجه به اقدامات اطلاعاتی و کنترل نامحسوس منطقه، مأموران به دو دستگاه موتورسیکلت که به صورت غیرعادی در حال بررسی و کنترل مغازه‌ها بودند مشکوک شده و با اعزام 3 اکیپ ویژه به محل و با انجام تعقیب و گریز، 3 نفر از متهمان دستگیر و یک نفر نیز با استفاده از تاریکی هوا متواری شد.

مرادی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان هر سه نفر به سرقت‌های متعدد خود اعتراف و عنوان کردند که با تشکیل یک باند 4 نفره با استفاده از موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر اقدام به سرقت می‌کرده‌اند و در این خصوص آدرس همدست متواری آنان اخذ و با هماهنگی مرجع قضایی نفر چهارم این باند نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان اظهار کرد: در این راستا تعداد 8 نفر از مالباختگان احضار و در مواجهه حضوری موفق به شناسایی سارقان شدند و متهمان دستگیر شده نیز به هر 8 فقره سرقت خود اعتراف کردند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.