سرپرست فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد

توقیف 136 دستگاه انواع وسیله نقلیه در ایرانشهر

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از توقیف 136 دستگاه انواع وسیله نقلیه طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علی ملکی آهنگران اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برقراری نظم و امنیت اجتماعی موفق شدند، طی هفته گذشته تعداد 77 دستگاه خودرو و 59 دستگاه موتورسیکلت را توقیف و روانه پارکینگ کنند.
وی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی نیز طی این مدت موفق شدند مقدار 31 هزار و 890 لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع را کشف و ضبط کنند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه در این مدت 16 راس احشام قاچاق کشف و ضبط شد، ادامه داد: در این مدت همچنین تعداد 48 نفر از اتباع خارجه غیرمجاز و پنج نفر از اراذل و اوباش نیز دستگیر شدند.
پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس در ادامه از دستگیری 5 سارق زورگیر در زابل خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان زابل موفق شدند، 5 سارق زورگیر را دستگیر و روانه زندان کنند.
بنابراین گزارش: فردی با ماموران مراجعه به ماموران کلانتری 12 شهرستان زابل عنوان می‌کند، سه نفر با سر و صورت بسته سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت فاقدپلاک، کیف حاوی مدارک و وجه نقدی را به سرقت برده‌اند و توانسته یکی از آنها به هویت فرهاد را شناسایی کند اقدامات خود را برای دستگیری وی آغاز کردند.
ماموران با راهنمایی‌های شاکی، متهم را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند که ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات از متهم موفق شدند، 4 نفر سارق دیگر را در این زمینه در سطح شهر شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنها را دستگیر کنند.
همچنین تعداد 6 نفر از شکات که به روش زورگیری از آنها سرقت شده بود شناسایی و متهمان تحویل مراجع قانونی شدند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.