زاکانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خط قرمز فتنه،انحراف و فساد در تمامی مراحل گزینش کاندیداها اعمال می شود

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان، گفت: جبهه متحد اصولگرايان در حال تدوين شاخص هاي نامزدها و برنامه هاي مجلس نهم است، گفت: جبهه متحد اصولگرایان در یک حركت جهادگونه در سه ماه منتهي به انتخابات مجلس نهم، تصمیم دارد نامزدهایی را که تمایلی به جریانات فتنه، انحرافی و فساد نداشته و پايبند به منشور دوازده‌گانه‌ ی اصولگرايي باشند را برگزیند.

علیرضا زاكاني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با اشاره به خط قرمزهای اصول گرایان در انتخابات مجلس؛ گفت: فتنه، انحراف و فساد، به عنوان خط قرمز در تمامي مراحل فعاليت انتخاباتي جبهه متحد اصولگرایان، اعمال خواهد شد و در انتخاب نامزدها نیز به طور جدي آن را دنبال خواهيم كرد.

وي با تأکید بر تلاش های صورت گرفته در گزینش نامزدهای انتخاباتی؛ تصریح کرد: تمام همت خود را بر اين گذاشته ايم كه نامزدهایی انتخاب شوند که تمایلی به جریان فتنه و جریان انحرافی وجریان فساد نداشته باشند .
وی این امر را حداقل شرایط گزینشی دانست و افزود:در ادامه نيز شایستگی‌های دوازده‌گانه‌ای که در منشور اصولگرایی مشخص شده نیز مدنظر قرار خواهد گرفت.

زاکانی اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان تصمیم دارد در یک حركت جهادگونه در سه ماه منتهي به انتخابات مجلس نهم،  نامزدهایی را که تمایلی به جریانات فتنه، انحرافی و فساد نداشته و پايبندي جدي به منشور دوازده‌گانه‌ اصولگرايي داشته باشند را انتخاب و مورد بررسی قرار خواهد داد.

رییس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصول گرایان عنوان کرد: عدالت‌خواهی، شایسته گزینی، عقلانیت، خدمت صادقانه، ساده زیستی، کار و تلاش و مجاهدت، ظلم ستیزی، استکبار ستیزی، فساد ستیزی، انحراف ستیزی و فتنه ستیزی از جمله معيارهاي مورد بررسي خواهد بود كه در راس همه آنها ولايت مداري است./ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار