توزيع بازيهاي كامپيوتري در مدارس

مدير اداره بازيافت منطقه 21 گفت: بازيهاي كامپيوتري با موضوع بازيافت از سوي اين اداره بين دانش آموزان مدارس منطقه توزيع گرديد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، تبريزي افزود: با توجه به اين كه دانش آموزان نقش بسزايي در فرهنگ سازي طرح تفكيك از مبدا را دارا مي باشند اداره بازيافت منطقه اقدام به توزيع لوح هاي فشرده بازي هاي كامپيوتري با موضوع بازيافت در بين دانش آموزان مدارس سطح منطقه كرده است در اين راستا آموزشگران اين اداره پس از آموزش كلاس به كلاس دانش آموزان لوح هاي فشرده و همچنين پكيج هاي آموزشي را در بين دانش آموزان توزيع كردند.

*توزيع بن كانون پرورش كودكان و نوجوانان

وي بيان كرد: غرفه هاي بازيافت يكي از مراكز ثابت تحويل پسماندهاي خشك فرهنگ سازي تفكيك از مبدا مي‌باشند در همين راستا اداره بازيافت اقدام به توزيع مبلغ يك ميليون ريال بن كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به هر كدام از غرفه هاي بازيافت كرده تا در قبال اخذ پسماند خشك به مراجعه كنندگان و مشتركين غرفه توزيع گردد.

*شروع آموزش چهره به چهره در تهرانسر

تبريزي اذعان كرد: اداره بازيافت منطقه به منظور آشنايي بيشتر شهروندان و ساكنين محترم تهرانسر در نظر داريم تا فاز سوم آموزش چهره به چهره را در سطح منطقه به مرحله اجرا درآوريم كه به همين منظور آموزشگران با توزيع كسر و بروشور و آموزش مسائل زيست محيطي و نحوه عملكرد غرفه بازيافت نسبت به اجراي اين مهم اقدامات لازم را به عمل مي‌آوريم در ضمن ساكنين منطقه 21 طي 2 مرحله مورد آموزش چهره به چهره قرار گرفته بودند.

*برگزاري جلسه ‌‌آموزشي با موضوع مديريت پسماند

وي خاطرنشان كرد: به منظور آشنايي بيشتر متصديان غرفه با موضوع مديريت پسماند و نحوه برخورد با ارباب رجوع اين اداره اقدام به برگزاري يك دوره جلسه آموزشي كرده است./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار