توسعه فضاهای تفریحی و فرهنگی غرب تهران با مشارکت بخش خصوصی

شهردار منطقه 5 گفت: بنا به رویکرد مشارکت جویی مدیریت شهری، پتانسیل های موجود در غرب تهران با بهره گیری از سرمایه گذار بخش خصوصی به کانون گردشگری و تفریحی ملی تبدیل می شود.


سعید طلوعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: منطقه 5 به لحاظ دستوری به شبکه های بزرگراهی از جمله مناطق تفریحی و فرهنگی برخوردار از شبکه بزرگراهی استاندارد است که جذابیتی را برای جلب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم کرده است.

شهردار منطقه 5 ادامه داد: مجتمع تفریحی و رفاهی اکباتان در 19 هکتار از جمله طرح های عظیم و تفریحی غرب تهران است که با تکمیل و بهره برداری از آن بخش عمده ای از نیازهای فرهنگی تهران را تأمین می کند.

وی با اشاره به رویکرد مدیریت منطقه در افزایش سرانه های فرهنگی و ورزشی محلات تصریح کرد: در حال حاضر احداث 22 سرای محله، مجتمع شهربانو و همچنین 4 مجموعه ورزشی در حال انجام است که بخشی از آن ها تکمیل و مابقی نیز تا پایان سال 90 به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه 5 گفت: طرح احداث بوستان جوانمردان با طراحی کاربری های فرهنگی و تفریحی به عنوان یک طرح فرا منطقه ای در حال اجرا ست.

طلوعی در پایان خاطر نشان کرد: احداث مجموعه هزار و یک شب و دریاچه چیتگر از اتفاقات مهمی است که در ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری نقش مهمی دارد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار