لاريجاني آغاز سال 2012 را به روساي مجالس كشورهاي مسيحي و پاپ بنديكت شانزدهم تبريك گفت

علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي در پيامي به روساي مجالس كشورهاي مسيحي و پاپ بنديكت شانزدهم، آغاز سال 2012 ميلادي را تبريك گفت.

به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، متن كامل اين پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

عاليجناب؛

خرسندم آغاز سال 2012 ميلادي و سالروز تولد پيامبر بزرگ الهي، منادي ارزش‌هاي والاي الهي عيسي بن مريم سلام الله عليه را به جناب عالي، ملت و همكاران محترم‌تان در پارلمان صميمانه تبريك گويم.

تاريخ پرافتخار زندگي مسيح مانند همه پيامبران الهي سرشار از تلاش خستگي ناپذير براي دعوت به استقرار عدالت، ترويج معنويت و پرهيز از خودكامگي‌ها و پلشتي‌هاست.

اينك نيز در پس قرن‌هاي متمادي رنج و محنت انسان از سركوب هويت و منزلت فطري‌اش، دعوت او به يكتاپرستي، عدالت خواهي، آزادگي و ظلم ستيزي، همچنان بشريت را به خود فرا مي‌خواند.

قيام‌هاي حق طلبانه كنوني و نارضايتي‌هاي گسترده مردمي در بسياري كشورها نشانگر ناكامي دولت‌هاي استعماري و ديكتاتوري و انديشه‌هاي غيرالهي در هدايت انسان به رستگاري و سعادت مي‌باشد. بحران كنوني جهان، بحران دوري از اخلاق، معنويت و عدالت است و به انسان معاصر يادآوري مي‌كند تنها در پرتو آموزه‌هاي الهي به آزادي، امنيت، رفاه و همه آرمان‌هاي بلند تاريخي‌اش دست خواهد يافت.

عاليجناب؛

سالي سرشار از خوشبختي، بهروزي و شادكامي برايتان آرزو دارم.

علي لاريجاني

رييس مجلس شوراي اسلامي

جمهوري اسلامي ايران /گ



 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار