مسئول بسيج دانشگاه تهران خواستارشد؛

مافياي رياستي دانشگاه آزاد را پايان دهيد

مسئول بسيج دانشگاه تهران از مطالبه جدي جنبش دانشجويي مبني بر پايان دادن به مافياي بزرگ اقتصادي، آموزشي، رياست دانشگاه آزاد اسلامي خبرداد.

محسن ميرحاجي مسئول بسيج دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز هيات امناي دانشگاه آزاد و انتخاب رياست اين دانشگاه گفت: مطالبه دانشجويان پايان دادن به حلقه هاي اقتصادي مافيايي شکل گرفته در اين دانشگاه بوده و اجراي مصوبه شورايعالي انقلاب فرهنگي مبني بر انتخاب رياست جديد اين دانشگاه براساس الگوهاي اسلامي انقلاب اسلامي است.


ميرحاجي با اشاره به اموال دانشگاه آزاد اظهار داشت: اموال هنگفت و عظيم دانشگاه آزاد به جاي صرف شدن در ا مور آموزشي، به ابزاري براي رسيدن به قدرت افراد خاص تبديل شده است.


وي با انتقاد شديد از مديريت چندين ساله عبدالله جاسبي بر دانشگاه آزاد و اشاره به سخن امام در اين باره بيان کرد: امام (ره) فرمودند؛ اگر يک نفر بر دانشگاه حکومت کند آن دانشگاه ديگر دانشگاه نيست؛ لذا فضاي رياستي دانشگاه آزاد بايد پويا باشد نه اينکه به محلي براي کسب قدرت افراد خاص تبديل شود.


مسئول بسيج دانشگاه تهران با اشاره به نقاط ضعف و قوت دانشگاه آزاد تاکيد کرد: گسترش دانشگاه آزاد به نقاط مختلف کشور قابل تقدير است؛ ولي انتقاد جنبش هاي دانشجويي به ترويج فرهنگ غربي به نقاط مختلف کشور توسط اين دانشگاه است.


ميرحاجي در پاسخ به سوالي مبني بر اصلاحاتي که بايد در دانشگاه آزاد انجام شود گفت: ‌نوع نگاه مديريت اين دانشگاه به فضاي کنوني دانشگاه بايد عوض شده و اين مهم فقط از طريق انتخاب افراد جديد با تفکر اسلامي، امکان پذير است.

وي در پايان تاکيد کرد: وضعيت کنوني دانشگاه آزاد با معيارها و آرمان امام (ره) هيچ سنخيتي نداشته و نگاه قدرتي به دانشگاه آزاد باعث شده تا به جاي ارج نهادن به فعاليت هاي آموزشي، به محيطي براي فرار آقازاده ها از کشور تبديل شده و هر صداي آرمانخواهي در اين دانشگاه خفه مي شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار