لاريجاني: سپاه، در راه صيانت از آرمان نظام با تمام وجود به صحنه مي آيد

رييس مجلس شوراي اسلامي در مجمع فرماندهان و مديران قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء (ص) گفت:‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، نهادي آرمانگرا و وفادار به تفکر امام راحل (ره) و رهبري است و در راه آرمان، با تمام وجود به صحنه مي آيد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره اخبار مجلس شوراي اسلامي، علي لاريجاني که در جمع فرماندهان و مديران قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) سخن مي گفت، اظهار داشت: از ابتداي تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، داشتن تفکر انقلابي و جهادي در وجود اعضاي آن بود و بعد از دفاع مقدس نيز سپاه با تمام توان،‌کار سازندگي و اباداني کشور را در دستور کار خود قرار داد و امروز، هر جا دنبال سرعت و کيفيت در انجام پروژه هستند سراغ قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء (ص) مي آيند.

رييس مجلس افزود: تبلور فکر جهادي در کار سازندگي کشور از اهداف تشکيل قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء (ص) بوده و سپاه از همه توان خود در عرصه آباداني ايران بهره برده است.

لاريجاني با اشاره به اقدامات قرارگاه در زمينه محروميت زدايي گفت: فکر عدالت خواهي و روحيه انقلابي قرارگاه را بر آن داشته است که کنار پروژه هاي خود را در نقاط مختلف و محروم کشور به کار محروميت زدايي بپردازد و اين کاري بسيار ارزشمند است.

وي با بيان اينکه حجم قابل توجهي از فعاليت هاي بخش خصوصي کشور توسط قرارگاه فعال شده است گفت:‌قرارگاه رقيب بخش خصوصي نيست بلکه پروژه هاي بزرگ را ميان پيمانکاران کوچک تقسيم کرده و ديگر پيمانکاران را نيز در انجام پروژه سهيم مي کند.

 لاريجاني به فضاسازي هاي دشمنان انقلاب عليه سپاه اشاره کرد و گفت:‌سپاه بدون توجه به کينه توزي دشمنان و فضاسازي هاي داخلي به تلاش خود در عرصه سازندگي ادامه مي دهد.

وي تاکيد کرد: سپاه نهادي است که از همان ابتدا بر مبناي تقوا بنا شد و داشتن روحيه انقلابي و وفاداري به آرمان هاي انقلاب اسلامي، سپاه را به جايي رسانده است که امروز کانون توجه همه از جمله دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي قرار گرفته است.

رئيس مجلس افزود: اين که آمريکا بر سپاه تمرکز کرده و فرماندهان سپاه را تحريم مي کند به اين خاطر است که متوجه شده اند که سپاه نهادي است که پاي آرمان هاي انقلاب مي ايستد و اين براي آنها خيلي مهم است و اگر سپاه اين طور نبود آنها هم اينگونه دشمني و تحريم نمي کردند.

رييس مجلس خطاب به فرماندهان و مديران قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء (ص) گفت: مطمئن باشيد کشور و مجلس قدردان حمايت شما هستند و قطعا اين تلاش ها از ديد مردم نيز پوشيده نيست و آنها نيز قدر اين زحمات را مي دانند./گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار