افتتاح دانشكده فني و مهندسي دانشگاه ملاير با حضور معاونين وزير علوم

دانشكده فني و مهندسي دانشگاه ملایربا حضور معاون اداري، مالي وزارت علوم تحقيقات و فناوري و مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکترمتكان دراین مراسم با اشاره به گسترش فعالیت های عمرانی در دانشگاه ملاير اظهار داشت: این دانشگاه جزو دانشگاه هاي پیشرو در اجرای پروژه های عمرانی و اين نشان از پيشرفت رو به افزون دانشگاه ملاير است.

دكتر متكان افزود: اکنون تقاضاي 5 رشته دكتری را براي دانشگاه ملاير داریم که قرار است مجوز اين رشته ها در بهمن ماه در شورای گسترش آموزش عالی بررسی و صادر شود.

وی در بخش ديگري از سخنان خود به قطب هاي دانشگاهي كشور اشاره كرد و گفت: همدان رتبه اول و سمنان رتبه دوم قطب دانشگاهي را به خود اختصاص داده است و اينكه استان همدان به عنوان قطب دانشگاهي برتر انتخاب شده ، به دليل مديريت يكپارچه استان و مديران توانمند دانشگاهي است.

در ادامه این مراسم دكتر اماني رئیس دانشگاه ملایر گفت: دانشگاه ملاير بالغ بر 100 نفر اعضاي هيئت علمي، 6000 دانشجو و 40رشته را دارد و در آينده اي نزديك 5 رشته دكترا نيز به اين رشته ها افزوده مي شود.
وي افزود: به منظور ايجاد انگيزه در دانش آموزان شهرستان ملاير براي تحصيل در اين دانشگاه با همكاري آموزش و پرورش اين شهرستان دانش آموزان پيش دانشگاهي از اين دانشگاه بازديد كردند و مهر ماه حدود 250 نفر دانشجوي ملايري در اين دانشگاه ثبت نام كردند كه با اين كار از هزينه اي بالغ بر 2 ميليارد تومان براي تامين خوابگاه دانشجويان غير بومي صرفه جويي به عمل آمد.

گفتنی است، در ادامه شوراي دانشگاه ملایر با حضور معاونان حقوقي و امور مجلس و اداري و مالي و مدیریت منابع وزارت علوم تحقيقات و فناوري و اعضاي این شورا برگزار شد./ط2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.