مشاور بانك قرض الحسنه:

گواهي قرض الحسنه پس انداز ابزاري مالي براي جذب منابع است

مشاور بانك قرض الحسنه با تاكيد بر لزوم انديشيدن راهكاري براي جذب منابع به سمت بانك ها، گواهي قرض الحسنه پس انداز، ابداعي از سوي بانك قرض الحسنه را ابزار مالي سودمندي در جهت جذب منابع به اين بانك عنوان كرد.

بيدآباد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به فساد بانكي اخير و احتمال رويگرداني مردم از سرمايه گذاري در بانك ها گفت: در حال حاضر نظام بانكي كشور نيازمند سرعت بخشيدن به اصلاحات است و چنانچه اصلاح صورت نگيرد نه تنها گرايش به سمت بانك ها كمتر مي شود بلكه منجر به تقويت بده بستان هاي سنتي مالي و همچنين خروج سرمايه به خارج از كشور خواهد شد.

مشاور بانك قرض الحسنه مهر ايران علت عدم رشد مطلوب منابع در نظام بانكي قرض الحسنه اي را كمبود تجهيزات دانست و افزود:‌ نظام بانكي قرض الحسنه اي نيازمند ابداعات و ابزارهاي مالي جديد است چرا كه با موقعيت فعلي امكان جذب سرمايه در اين بخش محدود خواهد بود.

وي با اشاره به گواهي قرض الحسنه پس انداز به عنوان يكي از انواع اوراق قرضه كه در بانك قرض الحسنه مهر ايران طراحي شده است،خاطرنشان كرد: گواهي قرض الحسنه پس انداز به عنوان يك ابزار مالي مي تواند منابع را جذب كرده و عمليات قرض الحسنه را رونق دهد./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار