سرپرست كميته فني شيرجه:

اگر مربي چيني تاييد نكند ولي پور برمي‌گردد

سرپرست كميته شيرجه گفت: در صورت عدم تاييد مربي چيني و يا مصدوميت، مجتبي ولي پور به ايران باز مي‌گردد.

امير صديقي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: مجتبي ولي پور براي انجام اردوي آماده سازي راهي چين شد و قرار است در اين مدت عملكرد وي زير نظر مربي چيني بررسي شود.

وي گفت: پس از بررسي از سوي عملكرد مربي چيني وي در خصوص قابليت ملي پوش كشورمان براي كسب و يا عدم كسب ورودي المپيك تصميم گيري مي‌كند.

صديقي افزود: در صورتيكه قابليت اين ملي پوش براي كسب ورودي المپيك به اثبات برسد وي اردوي بلند مدت خود را در اين كشور پيگيري و پس براي حضور در مسابقات انتخابي المپيك راهي لندن مي‌شود.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه مربي چيني از سطح علمي بسيار بالايي برخودار است، ما در نظر داريم كه در طي مدتي كه ولي پور در اين كشور حضور دارد مربيان ايراني را به صورت مقطعي به چين اعزام كنيم تا به صورت فشرده زير نظر اين مربي آموزشي ببينند.

سرپرست كميته فني شيرجه خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه مربي چيني در سطح بسيار بالايي قرار دارد با اعزام مربيان كشورمان مي‌توانيم سطح دانش آنها را ارتقا دهيم و اميداريم اين فرصت به وجود بيايد.

* اعزام ساير ملي پوشان منوط به حضور ولي پور در چين
 

صديقي اظهار داشت: ما در نظر داريم در طي مديت كه ولي پور در چين به سر مي‌برد شيرجه روها را نيز به چين اعزام كنيم تا آنها از اين فرصت نهايت استفاده را ببرند اما حضور انها در چين نيز به حضور ولي پور در چين دارد.

وي گفت: يكي از مهمترين اهداف ما رسيدن به المپيك لندن است به همين دليل در حال حاضر تمام برنامه هاي ما متمركز اين موضوع است و اميدوارم شرايط ولي پور براي موفقيت در مسابقات انتخابي المپيك فراهم شود.

ياد آورمي‌شود: مجتبي ولي پور شيرجه رو 19 ساله كشورمان روز گذشته راهي چين شده ولي كه در تهران تمرينات خود را به صورت مداوم پيگيري مي‌كرد با آمادگي كامل راهي چين شد تا وضعيت وي مورد ارزيابي قرار گيرد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار