سرپرست مستعفی تیم ملی والیبال:

خداحافظیم مسکنی بر درد دلسوزان است/ شایعات مغرضانه، ملی پوشان را تهدید می کند

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان که حدود پنج تا شش سال در کنار ملی پوشان در عرصه های مختلف حضور داشت از سمت خود استعفا داد.

امیر خوش خبر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: من بنا به دلایل خاص و غیر قابل باور استعفا دادم که مهمترین آن را می توان به شایعه پراکنی های مختلف از سوی برخی افراد اشاره کرد.


وی گفت: تا زمانی که من مرکز حمله شایعه پراکنی ها و برخی افراد بودم هیچ مشکلی نبود زیرا حدود شش سال است که در برابر آنها سکوت اختیار کرده و هیچ پاسخی نمی دهم اما این موضوع در طول روزهای اخیر از حیطه من خارج شده و وارد حوزه بازیکنان شده است.


خوش خبر تصریح کرد: در حال حاضر تیم ملی و به طور کلی والیبال در شرایط بسیار سخت و حساسی قرار دارد بازیکنان تیم ملی با میانگین سنی پایین دارای تحمل کمی هستند و احتمال می رود این شایعات برای آنها مشکلات روحی روانی خاصی ایجاد کند و من می ترسم این مسائل به تیم ملی و والیبال ایران لطمه بزند. پی می بریم تا بلکه این مسائل خاتمه یابد.

وي یادآور شد: به هیچ عنوان آدم خودخواهی نیستم حضور من با توجه به وجود برخی افراد به ظاهر دلسوز به تیم ملی لطمه می زند شاید نبودن من آنها را تسکین دهد. در برخی موارد شاهدم که برخی افراد خاص با مراجعه به معاونین وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده اند که امیر خوش خبر پایبند اصول اخلاقی و دینی نیست حضور وی برای ملی پوشان مشکل ساز است و یا آنکه شب قبل از دیدار با تیم چین در مسابقات جام جهانی ملی پوشان به همراه من به جای استراحت به اماکن خاص رفته ایم این حرفه ها و شایعات نه تنها برای والیبال بلکه برای ورزشی در سطح کلان مشکل ساز خواهد بود.


سرپرست مستعفی تیم ملی والیبال بيان داشت: شعور و فرهنگ ورزشکاران ایرانی و والیبالیست ها تا حدی است که آنها به هیچ عنوان در کشورهای خارجی نیازی به سرپرست ندارند و خود به تمام اصول و عقاید اسلامی پایبند هستند. این امر در حالی است که از سوی سازمان تربیت بدی سابق وزارت ورزش فعلی در هر اعزام یک نماینده کنار تیم حضور داشته است، و گزارشات ارائه شده از سوی آنها حاکی از صحت این صحبت هاست.


*تخریب شخصیتی با ورود به زندگی خصوصی

سرپرست مستعفی تیم ملی والیبال یادآور شد: در طول این سال های اخیر برخی افراد خاص به منظور تخریب شخصیتی من وارد زندگی خصوصیم نیز شده بودند به طوری که با تماس های مکرر آرامش را از خانواده ام سلب کرده بودند اما در حال حاضر که پای را فراتر از حد خود گذاشته اند و شایعات را به ملی پوشان نیز کشانده اند سکوت به هیچ عنوان جایز نیست.


*رونوشت استعفا نامه در دست حمید سجادی

وی گفت: با توجه به آنکه کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم رونوشت استعفا نامه ام را به حمید سجادی رسولی نژاد و محمدرضا داورزنی ارائه کرده ام شاید افراد مخرب بر این تفکر باشند که اقدامات غیر انسانی آنها جواب داده و مدتی در باد این موفقیت بماند و دست از سر والیبال بردارند.


آنها باید متوجه باشند که والیبال در ماه های آینده گذر سختی را برای رسیدن به المپیک در پیش دارد ایجاد حواشی جز ضربه به تیم ملی هیچ فایده و سود دیگری ندارد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار