رئيس كميته مربيان انجمن دراگون بت:

همگام با دانش فني دنيا پيش مي رويم

رئيس كميته مربيان انجمن دراگون بت، گفت: با توجه به حضور مربيان و داوران حاضر در اين رشته ورزشي در كلاس هاي بين المللي بايد تاكيد كنم كه ما توانسته ايم با دانش روز دنيا پيش رفته و در جهت بالا بردن دانش فني در تمامي شهرها حركت كنيم.

پيمان مشيري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هر چند كه در بخش هاي مختلف با موانع و مشكلات بسيار زيادي مواجه هستيم، اما بايد تاكيد كنم كه با وجود اين مسائل توانسته ايم موفق حركت كرده و در جهت اجراي برنامه هاي مورد نظر خود خيلي خوب پيش رويم. در حال حاضر با توجه به اينكه مربيان و داوران حاضر در اين رشته ورزشي موفق به حضور در دوره هاي مختلف بين المللي شده اند، بايد تاكيد كنم كه خيلي خوب و موفق پيش رفته و توانسته ايم همگام با دانش روز دنيا پيش رويم.

مشيري تصريح كرد: اين دانش و اطلاعات بطور كلي به ديگر استان ها انتقال خواهد يافت و تمامي افرادي كه در بخش مربيگري و داوري مشغول كار هستند، مي توانند از آنها استفاده كرده و اطلاعات فني خود را در اختيار ورزشكاران حاضر در اين رشته قرار دهند.

وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه ما در حال حاضر با مشكل خاصي مواجه نيستيم و در تلاش براي راه اندازي اين رشته در استان هايي كه كنار ساحل هستند مي باشيم و استان ها هم قول همكاري لازم را در اين خصوص داده اند و همه چيز طبق روال در حال پيشروي است./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار