مازندران/

اختصاص 109 صندوق اخذ رای در محمودآباد

فرماندار محمودآباد از اختصاص 109 صندوق و شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس نهم در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛جواد واحدی   بیان داشت: 68 شعبه اخذ رای در شهر محمودآباد و بخش مرکزی و 41 شعبه در بخش سرخرود دایر می‌شود.

واحدی اضافه کرد: همچنین یک هزار و  635 نفر نیز به عنوان هیئت اجرایی انتخابات در برگزاری انتخابات پیش رو همکاری دارند.

واحدی افزود: بر اساس آمار ثبت احوال امسال بیش از 80 هزار نفر از جمعیت  این شهرستان حق رای داشته که از این تعداد یک‌هزار و 125 نفر هم رای اولی هستند.

رئیس ستاد انتخابات محمودآباد با بیان اینکه مجلس در روند توسعه، قانونگذاری و نظارت بر ارکان دیگر نظام نقش اساسی دارد، تاکید کرد: باید کسانی به مجلس راه یابند که از هر لحاظ در شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی باشند.

وی ولایت‌مداری، تقوا، تعهد، توانایی، شجاعت و شهامت را از ویژگی‌های یک نماینده اصلح دانست و اظهار داشت: انتخاب نمایندگان اصلح و حضور پر شور در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند و موجب عزت و افتخار ایران اسلامی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد یادآور شد: از زمانی که فعالیت‌های غیررسمی انتخاباتی در ایران آغاز شده است، دشمنان نیز با انواع ترفندها وارد میدان شده‌اند تا در روند انتخابات اخلال ایجاد کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان محمودآباد گفت: دشمنان سعی دارند، انتخابات مجلس در کشورمان در فضای آرام و رقابتی برگزار نشود و به هر طریق ممکن حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمرنگ شود.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: تمام مقدمات به منظور برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی در شهرستان محمودآباد فراهم شده است و اصلی‌ترین راهبرد ما در انتخابات، رعایت قانون است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.