پس از 6 سال؛

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد بازگشایی می شود

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد پس از 6سال فعالیت رسمي خود را آغاز مي كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از تحكيم نيوز مصطفی صادقی فر عضو هیات موسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد درباره چگونگی پیوستن این تشکل دانشجویی به اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور(دفتر تحکیم وحدت) اظهار داشت:پس از رایزنی های صورت گرفته بین اعضای هیات موسس این تشکل اسلامی و تاکید قریب به اتفاق این افراد بر گفتمان آزاداندیشی و اعمال تمام سلايق دانشجویی در فضای دانشگاه و با توجه به نزدیکی این گفتمان با گفتمان غالب بر دفتر تحکیم وحدت بنا شد تا این تشکل اسلامی به عضویت دفتر تحکیم وحدت درآيد تا با همکاری این اتحادیه دانشجویی موجبات هم افزایی در راستای اهداف انقلاب اسلامی پدید آید.

مصطفی صادقی فر ادامه داد: امید است با راه اندازی انجمن اسلامی دانشجویان، راه برای اعمال تمام سلايق دانشجویی و فراهم شدن بستر های لازم برای پویاتر شدن و با نشاط تر شدن فضای سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد که یکی از مهم ترین و پرجمعیت ترین دانشگاه های بزرگ کشور است، بوجود آید.

عضو هیات موسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با تاکید بر نقش تشکل های دانشجویی افزود:یکی از مسائلی که باعث شد مسئولانه تر و دغدغه مند تر در راه بازگشایی انجمن اسلامی قدم بگذاریم، عدم مشارکت مؤثر و جدی بسیاری از دانشجویان دانشگاه در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه و نتیجتا منفعل شدن آن ها بود.

وي با اشاره به نحوه تدوين اساسنامه گفت:پس از 8 ماه فعالیت مداوم و تدوین اساسنامه انجمن اسلامی دانشجویان، این اساسنامه چندی پیش توسط هیات نظارت دانشگاه فردوسی مشهد تایید شد و اکنون مقدمات اولین دوره انتخابات شورای مرکزی این تشکل فراهم شده است.

عضو هیات موسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد خاطر نشان كرد:اميدواريم مسئولان دانشگاه با همکاری بیش از پیش خود با فعالیت تشکل های دانشجویی، مسیر لازم را برای فراهم كردن بستر های لازم جهت ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های تشکیلاتی و گروهی دانشجویان که قطعاً به نفع نظام می باشد، هموار كنند.

گفتني است؛اساسنامه و زمان بندی انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد جهت آگاهي دانشجويان در وبلاگ هیات موسس این تشکل اسلامی منتشر شده است./خ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار