اصفهان/

ایران به فروش نفت خود ادامه می دهد

معاون اول رئیس جمهوری گفت:ایران توجهی به تحریم ها ندارد و به فروش نفت خود ادامه می دهد.

"به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران؛" محمدرضا رحیمی بعد از ظهر دیروز در آیین افتتاح سه طرح عظیم استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: آنها می دانند ملت ایران با تلاش و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به قله های رفیع پیشرفت خواهد رسید وبه تحریم ها توجهی ندارد.

رحیمی با اشاره به این كه امروز دشمنان به ترور دانشمندان هسته ای متوسل شده اند، افزود:پس از جنگ تحمیلی اكنون جنگ فرهنگی در همه عرصه ها به ملت ایران تحمیل كرده اند اما باید بدانند ملت ایران به پیشرفت های بیشتری دست خواهد یافت.

وی با بیان این كه آنها هربار ملت ایران را تحت فشار قرار دادند سرعت رشد و پیشرفت چندین برابر شده است، اظهار داشت: پس از تحریم اخیر نفت و بانك مركزی ملت ایران بیش از پیش رو به جلو حركت كرده است و اكنون تمامی بخش ها در حال پیشرفت است.

معاون اول رییس جمهوری با بیان این كه از لحاظ امكانات هیچ كمبودی وجود ندارد، همدلی برای حركت رو به جلو را از اولویت های نخست كشور عنوان كرد.

وی با گرامیداشت و تبریك ایام دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی باعث درخشش و محبوبیت ملت ایران در سراسر جهان شد.

رحیمی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سی و سه سال قبل به وقوع پیوست كه اكنون ادامه آن را در خیزش های دنیا شاهدیم.

بنابراین گزارش معاون اول رئیس جمهور در سفر خود به اصفهان همزمان با دهه فجر در شهرستان کاشان از دو هزار مسکن مهر افتتاح رسمی کرد.

همچنین رحیمی به شهرستان زواره اردستان رفت ونیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی زواره اردستان که نخستین نیروگاه کاملا خصوصی در ایران است افتتاح کرد. همچنین طرح آگلوماشین شماره 4 ذوب آهن اصفهان با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.