ایلام/

560 کیلومتر شبکه گازرسانی در ایلام ایجاد شد

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 560 کیلومتر شبکه گازرسانی در ایلام ایجاد شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روح‌الله نوریان با اعلام این خبر افزود: این میزان شبکه گازرسانی به استان ایلام طی ابتدای سال جاری تاکنون محقق شده است.
وی ادامه داد: بررسی وضعیت شبکه‌گذاری گاز در ایلام نشان می‌دهد این میزان اجرای گازرسانی به استان ایلام در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری یافته است
نوریان اضافه کرد: بر اساس اعلام کارشناسان مرتبط با موضوع میزان ایجاد شبکه گازرسانی به استان ایلام 52 درصد رشد داشته است.
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: اکنون در مجموع هزار و 588 کیلومتر شبکه گاز در استان احداث شده است که این میزان فعالیت جای تقدیر دارد.
وی گفت: کار گازرسانی به استان ایلام از سال 83 آغاز شده و از آن سال تاکنون فعالیت‌های چشمگیری در زمینه گازرسانی به استان انجام شده است، اما میزان فعالیت‌ها و در واقع اوج فعالیت‌های شرکت گاز استان ایلام مربوط به دو سال اخیر است که در روند گازرسانی شتاب ویژه‌ای به وجود آمده است.
نوریان عنوان کرد: طی ابتدای امسال تاکنون نیز 14 هزار و 567 مشترک جدید به شبکه گاز غرب کشور متصل و 12 هزار و 480 انشعاب جدید نیز نصب شده است.
نوریان متذکر شد: اکنون مجموع مشترکین گاز در استان ایلام به 63 هزار و 557 مشترک و تعداد انشعابات نصب شده به 47 هزار و 715 انشعاب رسیده است./س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.