ایلام/ بازرس ویژه و مشاور رئیس ستاد انتخابات کشور؛

قانونمداری و امانتداری استراتژی ستاد انتخابات است

بازرس ویژه و مشاور رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: قانونمداری، امانتداری، عدالت‌محوری و مشارکت گسترده و حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار محور اصلی و استراتژی ستاد انتخابات کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سیف‌الله مطلبی  عصر دیروز در دیدار با رئیس و مسئولان ستاد انتخابات استان ایلام اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برپایی انتخاباتی باشکوه در کشور فراهم شده است.
وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات بهترین نتیجه باشکوه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که باید مسئولان امر به این مهم توجه و عنایت ویژه داشته باشند.
مطلبی با اشاره به شعار ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: قانونمداری، امانتداری، عدالت‌محوری و مشارکت گسترده و حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار محور اصلی و استراتژی ستاد انتخابات کشور است.
وی تصریح کرد: برای تحقق این موضوع مهم نیز برنامه‌های مختلفی از سوی ستاد انتخابات کشور تدوین و طراحی شده که بخشی از این برنامه‌ها اجرایی و مابقی نیز در حال اجرا هستند.
بازرس ویژه و مشاور رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: آموزش فرمانداران، بخشداران، کارشناسان و ... برپایی همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای مردم و کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مهمترین برنامه‌های ستاد انتخابات کشور است.
وی ادامه داد: آشنایی با امور انتخابات، حفاظت و امنیت انتخابات، مدیریت اجرایی در انتخابات، راهبری سیستم جامع انتخابات از موضوعات مختلفی است که در کل کشور برای کاربران، هیئت اجرایی و اعضای شعب انتخابات آموزش داده شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام نیز در این نشست گفت: این استان آماده برپایی انتخاباتی سالم و در امنیت کامل بوده و در این راستا برنامه‌های مختلفی تدوین شده است.
حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی اظهار داشت: در حال حاضر 11 هزار نفر دست‌اندکار و عوامل انتخابات انتخاب شده و آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.
وی ادامه داد: اکنون نیز تمهیدات لازم برای برپایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام اندیشیده شده است./س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.