مردم برگزارکنندگان اصلی انتخابات هستند

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه، برگزارکنندگان اصلی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مردم دانست. خبرگزاری فارس: مردم برگزارکنندگان اصلی انتخابات هستند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در جمع مسئولان شهرستان دماوند، به توطئه‏ها و طرح سناریوهای جدید توسط دشمن در جهت ایجاد دلسردی و ناامیدی در مردم اشاره کرد.

وی تصریح کرد: دشمن و در رأس آن آمریکای جنایتکار به دنبال تحریم‏های به قول خودشان کشنده بر ایران است و با ایجاد جنگ روانی می‏خواهد به هدف شوم خود یعنی دلسردی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی برسد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه افزود: دشمن می‏خواهد از این طریق به مردم دنیا و نهضت‏های اسلامی بفهماند که ایرانی که شما به‌عنوان الگوی خود قرار داده‏اید، دچار شکست شده است.

قاسمی‏فرزاد وجود ارزشمند مقام عظمای ولایت حضرت آیت‏الله خامنه‏ای را نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی و همه کشورهای مسلمان دانست و افزود: مردم مسلمان جهان چشم امید به ایشان دوخته‏اند تا با پیام کارگشا و کلام کارساز ایشان به لطف خدا در مقابل استکبار به پیروزی نهایی دست یابند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه برگزارکننده اصلی انتخابات را مردم دانست و وظیفه دولت‏مردان را فراهم ساختن زمینه برگزاری انتخابات عنوان کرد.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: همه مسئولان و مجریان انتخاباتی، تمام توان خود را برای برگزاری انتخابات مطلوب و در شأن جمهوری اسلامی به کار خواهند گرفت و مردم نیز با شرکت پرشور و شعور برگ زرین دیگری را در صفحه انقلاب به یادگار خواهند گذاشت.

وی بیان داشت: باید مراقب بود؛ زیرا دشمن همواره در فکر ضربه زدن به نظام مقدس ما است.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه ادامه داد: با هوشیاری و بیداری و پیروی محض از ولایت فقیه گامی محکم در جهت اعتلای بیش از پیش میهن عزیزمان با حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر خواهیم داشت./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.