مردم با حضور در انتخابات عظمت نظام را بیشتر می‌‏کنند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در انتخابات آتی، مجد و عظمت نظام را بیشتر می‏کنند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در جلسه هم‏اندیشی حضور حداکثری در انتخابات که با حضور بخشداران، مسئولان ادارات و نهادها، شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، اظهار کرد: امروز نظام مقدس جهموری اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری دارای چنان مجد و عظمتی بوده که دشمنان را دچار استیصال کرده است.

وی در این جلسه با اشاره به شرایط حال حاضر جهانی مخصوصاً مشکلات غرب در عرصه اقتصادی افزود: غرب در حال حاضر دچار در هم ریختگی ساختار اقتصادی شده و با نابودی نظام سرمایه‏داری روبه‏رو است.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: مشکل اقتصادی و فروپاشی نظام سرمایه‏داری تنها مشکل غرب نیست؛ بلکه بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای اسلامی خطر بزرگ‏تری است که آنان را تهدید می‏کند.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: سردمداران ظالم و مستکبر غرب برای رهایی از این مشکلات فشارهای زیادتری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می‏کنند تا انتقام شکست‏های خود را بگیرند.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ندای عدالت‏خواهی و ظلم‏ستیزی را به گوش همه مسلمین جهان رساند و امروز شاهد به ثمر نشستن بینش اسلامی در سراسر جهان اسلام هستیم.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: این به برکت شکل‏گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.