رئیس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

تغذیه فکری مبلغان بسیار مهم است

رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تغذیه فکری مبلغان بسیار مهم است و در امر تبلیغ، باید با خرافات رایج در جامعه مقابله شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام حسین صبوری از برگزاری کارگاه آموزشی مبلغان زن سنتی در شاهرود خبر داد.

وی ساماندهی مبلغان زن سنتی، تشکل پرونده، شناخت ظرفیت، فرصت و تهدیدها را از مهم‏ترین اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد.

رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: هدف‏گذاری صحیح تبلیغی، گسترش فرهنگ غنی اسلام، تحقق و عملی کردن احکام الهی در حوزه بانوان، مقابله با تهاجم فرهنگی و خرافات رایج در جامعه، کاهش آسیب‏ها و انحرافات، تقویت و تغذیه فکری مبلغان زن از دیگر اهداف مهم برگزاری کارگاه آموزشی مبلغان زن سنتی است.

حجت‏الاسلام حمید عبداللهیان، استاد فلسفه حوزه و دانشگاه‏های شاهرود و احمدی، استاد حوزه علمیه امام صادق (ع) خواهران این شهر نیز در این کارگاه در خصوص مباحث اعتقادی، احکام شرعی از قبیل تقلید، نماز و روزه مطالبی را بیان کردند.

در پایان این کارگاه آموزشی که در محل سالن آمفی‏تئاتر مرکز آموزشی فنی و حرفه‏ای شاهرود برگزار شد، آزمون کتبی شامل عقاید، احکام و اطلاعات عمومی از شرکت کنندگان به عمل آمد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.