در بيانيه انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد مطرح شد؛

22بهمن ؛روز لبيك دانشجويان به رهبرمعظم انقلاب

انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد طي بيانيه اي اعلام كرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در روز 22بهمن امسال همانند سالهای قبل بلکه پرشورتر،ندای رهبرمان را لبیک می گویند.

به گزارش‌حوزه دانشگاه باشگاه‌خبرنگاران؛متن بيانيه انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد در آستانه سي و سومين سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

إِنَّ لَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ سْتَقَامُوا فَلَاخَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزنون


((همانا كسانى كه گفتند: پروردگار ما خداى يكتاست و سپس [بر آن‏] استوار و پايدار ماندند پس نه بيمى بر آنهاست و نه اندوهگين شوند.))

همان کسانی که قریب به نیم قرن پیش مصداق این آیه در آنها نمود پیدا کرد و با شعار الله اکبر سفره جان خویش را برای اسلام در 22 بهمن سال 57 گسترانیدند.

همان مردمی که از خرداد 1342 تا به الان یک لحظه هم از گفتمان و آرمان خویش عقب نکشیده اند و بلکه بسیار مشتاقتر، انقلاب عزیزمان را به نسلهای آتی خویش،پر بارتر و مستحکم تر از همیشه هدیه می دهند.

33 سال از انقلاب اسلامی می گذرد در حالی که شمار کمی و کیفی توطئه ها، فتنه ها، حوادث و برنامه ریزیهای دشمن علیه این انقلاب، بر قرنها کینه توزی علیه چندین ملت قابل تقسیم است.33 سالی که اندازه قرنها برای ما تجربه و پیروزی به ارمغان آورده است.33 سالی که نسلها برای آن خون داده اند.33 سالی که دشمن، بیش از آنکه به فکر مردم خودش باشد خیال و توهم شکست این مردم این انقلاب را در ذهن می پروراند.

33 سال است که قیام و فریاد مردم ایران، خواب را در چشمان بسیاری از سلطه گران حرام کرده و تخت استعمار آنها را به لرزه در آورده و روز به روز بر تکانه های آن می افزاید.

تا جایی که دیگر مردم آنها نیز خکومتشان را بر نمی تابند و نابودی حاکمان ظالم خود را از عمق جان فریاد می کنند.

امسال هم درخت تنومند و 33 ساله انقلاب به خون گرم شهیدانش(شهید رضایی نژاد، شهید تهرانی مقدم ، شهید احمدی روشن) سیراب است و مردم ایران تبلور خون این عزیزان را در بلندای سرو عظیم انقلاب اسلامی به نظاره نشسته اند و سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را باز هم مانند همیشه در اوج تحریمها ، ترورها، دروغها و تهمتها علیه نظام جشن می گیرند؛ با این تفاوت که اکنون انقلاب اسلامی ایران از گذشته خود بسیار فاصله گرفته است؛ گذشته ای که با وابستگی ها، ویرانگی ها، علم های وارداتی، کمبودها و محکومیتهای یکطرفه بین المللی و ... همراه بود، اما اکنون با توکل بر الله و به همت غیور مردانش قدم در راه قله های بلند هوا فضا، دانش هسته ای، زیست فناوری، نانو تکنولوژی و... برداشته است و به فتح برخی از آنان نیز نائل آمده است.

آری، اینها نتیجه 33 سال جنگ و نه 8 سال است.و در تمام این مدت هم پیروزی ازآن همین مردم بوده است.پیروزیهایی که معادلات سکولاری و لیبرلی غرب را برهم زد و به عنوان گفتمان و الگویی موفق در بین جهانیان شناخته شده است.

گواه این مدعا دست رد زدن ملتهای مختلف بر سینه دیکتاتوری در خاورمیانه و انتخاب حکومت اسلامی به عنوان نظام مورد اطمینان است.و از سوی دیگر عدم مقبولیت نظام فروپاشیده لیبرال دموکراسی در اروپا و غرب است؛ تا آنجا که دیگر تاب تحمل این شکستها برای جبهه استکبار بسیار سنگین و ناممکن گردیده است به گونه ای که دست به دامان نوکران پوسیده مغز خود(سران عرب) شده اند و برای جبران شکستهای خود دست به تحت سلطه در آوردن کشورهای مستضعفی چون بحرین توسط دولت احمق عربستان زده اند تا شاید از این طریق بتوانند از باتلاقی که روز به روز بیشتر در آن فرو می روند نجات یابند لیکن وعده الهی حتما تحقق خواهد یافت و تا تحقق آن انشا الله ، فاصله ای نمانده است.

و در پایان ما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن تبریک این ایام خجسته و میمون به محضر امام عصر(عج) و نائب ایشان امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) و نیز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، اعلام می داریم، تا پای جان در برابر دشمنان اسلام و انفلاب خود ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد و تا زمان تقدیم این علم به صاحب اصلی انقلاب حضرت صاحب الزمان(عج) دست از جهاد و مبارزه بر نخواهیم برداشت ودر روز 22بهمن امسال همانند سالهای قبل بلکه پرشورتر،ندای رهبرمان را لبیک می گوییم.

والسلام علی من تبع الهدی/خ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار