رئیس دانشگاه رودهن:

ایجاد بدبینی نسبت به آینده نظام توطئه دشمن است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: ایجاد نا امیدی و بدبینی نسبت به آینده نظام توطئه دشمن است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، غلام‏حسین حیدری امروز اظهار کرد: از ویژگی‏های انقلاب اسلامی، خودباوری و افزایش اعتماد به نفس ملت ایران است.

وی تصریح کرد: دست‏آوردهای انقلاب اسلامی ایران، شامل برپایی حکومت انقلابی و اسلامی، هویت‏یابی مردم، استقلال و رهایی از غرب‏زدگی بوده و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، حیدری بودن نظام است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: عوامل تهدید انقلاب، اختلاف‏افکنی، هجوم فرهنگی به باورها و ارزش‏های دینی، ایجاد نا امیدی و بدبینی نسبت به آینده نظام و گسست فرهنگی نسل‏هاست.

حیدری افزود: این انقلاب به راحتی به دست نیامده است و حفظ آن ثمره ایثارگری ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و خون بهای 216 هزار شهید و 973 هزار جانباز بوده است.

وی گفت: ایران در طول 300 سال اخیر در حدود 9 جنگ با دشمن روبه‏رو شده است و در تمام جنگ‏ها بخشی از خاک کشور تحت عناوین مختلف از ایران جدا شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس که چندین کشور حمایت‏کننده صدام بودند و 108 رسانه استکباری تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی داشتند، به فضل الهی و ایثارگری ملت ایران یک وجب از خاک مقدس کشورمان جدا نشد.

حیدری اضافه کرد: رمز این موفقیت، وحدت کلمه بود و با وحدت و پیروی از قرآن و عترت و رهنمودهای امام راحل ( ره) و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی پیروز و توطئه‏های دشمنان انقلاب خنثی شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.