نواي فجر انقلاب در بيست و هفتمين جشنواره موسيقي؛

پوشش جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر در رسانه ملي

براي اولين بار در رسانه ملي بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر به طور کامل در شبکه آموزش سيما پوشش داده مي‌شود.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

، حشمت‌الله کلهر تهيه‌کننده برنامه موسيقيايي "گام 7" با بيان فوق اظهار كرد: با توجه به اين که برنامه "گام 7" تنها برنامه حوزه موسيقي در رسانه ملي است از مدتها پيش برنامه‌ريزي گسترده‌اي را براي پوشش مطلوب اين رويداد هنري در شبکه آموزش سيما تدارک ديده ايم که همزمان با آغاز بيست و هفتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر روي آنتن خواهد رفت.

کلهر افزود: اين برنامه در هفت شب و به طور زنده از تالار وحدت در ايام برگزاري جشنواره موسيقي فجر روي آنتن شبکه آموزش خواهد رفت.

وي تصريح کرد: با توجه به اينکه اين اتفاق براي اولين بار از طريق برنامه "گام 7" در رسانه ملي رخ مي دهد سعي داريم پوشش تصويري کاملي را از بطن و حاشيه جشنواره موسيقي فجر به مخاطبان شبکه آموزش ارائه دهيم تا بتوانند در جريان همه مسائل جشنواره قرار گيرند.

کلهر در پايان اظهار كرد: برنامه "گام 7" ويژه جشنواره موسيقي فجر از آغاز جشنواره از تاريخ 24 تا 30 بهمن ماه پخش مي شود و در آن علاوه بر پوشش اخبار و رويدادهاي جشنواره با اساتيد و موسيقيدانان داخلي و خارجي گفتگو خواهيم کرد/ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار