اولین فرهنگسرای مجازی کشور افتتاح می شود

رئیس نخستین فرهنگسرای مجازی ایران از آغاز به کار نخستین فرهنگسرای مجازی کشور خبر داد و اعلام کرد: ترویج شهروند الکترونیک بارویکرد اثر گذاری فرهنگی از جمله اهداف این فرهنگسرا است.

حامد مقدم با بیان اینکه فرهنگسرای مجازی به منظور ارائه خدمات فرهنگی در فضای مجازی راه اندازی شده به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: ترویج فرهنگ شهروند الکترونیک با رویکرد اثر گذاری فرهنگی و اطلاع رسانی و مدیریت مخاطبان از  جمله اهداف این طرح است.
وی با اشاره به اینکه فرهنگسرای مجازی هم اکنون در حال فعالیت است ادامه داد: این فرهنگسرا بصورت رسمی افتتاح خواهد شد و طرح هایی از جمله برگزاری مسابقات، جشنواره ها ونمایشگاه ها، دوره های تهران شناسی و ایران شناسی، فروشگاه محصولات فرهنگی و هنری از جمله برنامه هایی است که قرار است برای ترویج وتوسعه فرهنگ در فضای مجازی در این فرهنگسرا دنبال شود.
مقدم خاطر نشان کرد: با راه اندازی این فرهنگسرا امیدواریم گام موثری درجهت توسعه و ترویج فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت و فضای سایبر برداشته باشیم و با ایجاد وامکان ارتباط مستمر بدون محوریت زمان ومکان با مخاطبان تامین کننده نیازهای فرهنگی آنها باشیم./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار