پيشرفت و توسعه با كارآفرين شدن مديران

رييس موسسه كار و تأمين اجتماعي گفت: آماده كردن مديران براي تحول اداري و سازماني به منظور توسعه و پيشرفت، امري ضروري است كه در اين راستا مديران بايد به مديراني كارآفريني تبديل شوند.

محمدرضا سپهري در گفتگو با

خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران

افزود: مديران بايد به مديراني كارآفرين و فعاليت هاي نوآورانه مجهز شوند.

وي افزود: با مجهزشدن مديران اين آمادگي به وجود مي آيد تا دستگاه هاي دولتي براي بهبود دستمزد خدمات بهتري را از سازمان بگيرند.

رييس موسسه كار و تأمين اجتماعي خاطر نشان كرد: مديران در زمان گذشته با تفكرات سنتي به امر مديريت مي پرداختند اما در حال حاضر تفكرات نوين بازايابي، فراگيري ملي،‌ احساس مسئوليت و نتيجه مداري جايگزيني آن شده و اثرات مطلوبي را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه زالي مدير پروژه سازمان جهاني ديده باسو كارآفريني كشور گفت: ايران به دليل داشتن بازار و سيع به طور عام كارآفريني داخلي دارد و كارآفريني بين المللي در آن ضعيف است.

وي افزود: با وجود اين موضع بايد تلاش كنيم با توسعه اين نوع كارآفريني در كشور به بازارهاي منطقه اي و جهاني دست پيدا كنيم.

زالي در ادامه با ا شاره به كارآفريني زنان در كشور اظهار داشت:‌ بخش مهمي از گزارش سازمان جهاني ديده بالا كارآفريني در خصوص زنان است كه در گزارش سال 2011 ميلادي اين سازمان از يك زن كار آفرين و موفق از كشورمان نيز تقدير شده است.

در پايان نيز فراهاني رييس شوراي اصناف كشور با بيان اينكه در عصر حاضر تمامي تصميم گيري ها، فعاليت ها و برنامه ريزي ها مبتني بر دانش، علم، مهارت و آگاهي است تأكيد كرد: تمامي اصناف در حوزه هاي مختلف بايد منابع انساني خود را به مهارت ها و دانش هاي مورد نياز در سطوح مختلف بنيادي و كاربردي تجهيز كنند.

فراهاني خاطر نشان كرد: اتحاديه كشوري صنف توليدكنندگان فروشندگان پوشاك بر مبناي بهره گيري از رويكرد دانش بنيان، اقدام به طراحي زير ساخت هاي لازم جهت آموزش دانش و مهارت هاي مورد نياز صنفي خود به اعضاي تحت پوشش كرده است تا در سراسر كشور تمامي اتحاديه هاي مرتبط را تحت تأثير قرار دهد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار