اراک/

اختصاصی/رای اولی ها در انتخابات

انتخابات برای جوانان رای اولی ، جشن تکلیف سیاسی است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛انتخابات برای جوانانی كه رای اولی هستند و برای بار نخست وارد این صحنه می شوند، جشن تكلیف سیاسی است.
جشن تكلیف سیاسی، روزی است كه جوانان برای نخستین بار می روند كه نقش خود را برای انتخاب یك فرد ایفا كنند و اینها خیلی با ارزش است.
حضور جوانان در صحنه های انتخابات كشور در طول زمان، یك حضور شاد، موثر و تعیین كننده بوده است و حالا هم باید اینگونه باشد.
جوانان ما باید به مساله ای مثل انتخابات به چشم یك عمل صالح و یك كار بزرگ نگاه كنند.
رای هر یک از ما در انتخابات پیش رو، تیری بر قلب دشمنان خواهد بود و لذا همگان ائم از والدین و خانواده ها باید از اهمیت حضور در این عرصه خطیر، بصیرت افزایی و نقش داشته باشند.
دانش آموزان رای اولی باید پا به پای آحاد جامعه با شرکت گسترده و پر شور در انتخابات مجلس نهم ، حماسه ای دیگر خلق و دشمنان نظام را از دستیابی به اهداف شوم خود دلسرد کنند.
864 شعبه اخذ رای پیش بینی شده برای نهمین دوره انتخابات مجلس در استان مرکزی
استاندار مرکزی از پیش‌بینی ۸۶۴ شعبه اخذ رای ویژه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.
علی‌اکبر شعبانی‌فرد گفت : همزمان با نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸۶۴ شعبه اخذ رای در شهرها و روستاهای استان ایجاد خواهد شد که از این تعداد ۵۵۰ شعبه ثابت و ۳۱۴ شعبه سیار است که ۴۳۸ شعبه آن شهری و ۴۲۶ شعبه آن روستایی است.
81 هزار نوجوان رای اولی در استان مرکزی
مسوول كمیته جوانان ستاد انتخابات استان مركزی گفت: 81 هزار نوجوان و جوان رای اولی در استان مركزی هستند كه مراسم جشن تكلیف سیاسی رای اولی ها برگزار خواهد شد.
پاكپور افزود: همچنین این كمیته نشست های هماهنگی مختلفی با دستگاه های مربوطه جهت برگزاری برنامه های متنوعی با هدف ایجاد شور و شوق بیشتر جوانان برای حضور گسترده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار كرده است. /س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.