ارتقای سرانه های سرای محلات در تمامی محلات منطقه 15

با توجه به تاکید شهرداری تهران مبنی بر تکمیل امکانات فرهنگی و ورزشی در سطح محلات تا پایان سالجاری تمام محلات منطقه 15 دارای سرای محله می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر در 14 محله منطقه سرای محله احداث و در حال بهره برداری است و عملیات احداث شش سرای محله شامل اتابک، هاشم آباد، کیانشهر جنوبی، رضویه،‌مظاهری و افسریه جنوبی نیز در منطقه در حال اجراست که تا پایان سال 90 تمام محلات منطقه دارای سرای محله می شوند.

این گزارش می افزاید،‌ این در حالی است که تمام سراهای محلات در سطح منطقه طی سه سال اخیر احداث و به بهره برداری رسیده است.

در ادامه این گزارش،علی خسروی مسئول واحد ورزش شهرداری منطقه 15 در ارتباط با مجموعه های ورزشی منطقه اظهار داشت: در ارتباط با مجموعه های ورزشی نیز 17 مجموعه ورزشی چند منظوره 42 زمین چمن مصنوعی شش مجموعه الزهرا(س) در منطقه در حال بهره برداری است و عملیات احداث دو مجموعه ورزشی چند منظوره سه زمین چمن مصنوعی و یک مجموعه الزهرا(س) در حال اجراست.

خسروی یادآور شد،‌لازم به ذکر است که 12 مجموعه ورزشی چندمنظوره 30 زمین چمن مصنوعی و یک مجموعه ورزشی الزهرا(س) طی سه سال اخیر احداث شده است.

گفتنی است،‌منطقه 15 دارای بالاترین آمار فضاهای فرهنگی و ورزوشی احداثی توسط شهردرای دربین مناطق 22 گانه تهران بوده و دارای 300 هکتار فضای تفریحی ورزشی و فرهنگی در محدوده میدان بسیج است./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار