رودهن/

حضور حماسی در انتخابات تیری بر قلب دشمنان خواهد بود

فرماندار فیروزكوه گفت: آرای هر یك از شهروندان ایران اسلامی، تیری بر قلب دشمنان خواهد بود و توطئه های شوم آنان را نقش بر آب خواهد كرد.

'سعید افشار نادری' فرماندار فیروزكوه در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

با بیان دستاوردهای انقلاب شكوهمند اسلامی در 33 سال اخیر بخصوص در زمینه عمران روستایی، به تبیین مسایل روز و توطئه های دشمنان در آستانه انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم منطقه در راهپیمایی باشكوه یوم الله 22 بهمن، گفت: راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاقی با امام راحل، آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری و به معنای پاسداری از دستاوردهای انقلاب و پافشاری بر اهدافی است كه نظام جمهوری اسلامی از ابتدا بر آن تاكید داشته است.

فرماندار فیروزكوه با بیان در پیش بودن ایام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: همه ما باید با شركت در این عرصه خطیر دین خود را نسبت به نظام و شهدا ادا كنیم و این امر نه یك تكلیف حاكمیتی، بلكه یك حق فردی است.

وی ادامه داد: به روایت تاریخ هر كجا كه مردم در تصمیم گیری های جامعه مشاركت نداشته اند، زمینه برای حضور استبداد و استكبار فراهم شده است؛ لذا همه ما با حضور حداكثری خود باید ضمن تحقق اراده ملی در مدیریت اجتماع، دست رد بر سینه دشمنان زده و آنان را در رسیدن به مطامع شومشان دلسرد كنیم./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.